Note fondée sur 956 évaluations de clients

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4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Reservations , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 avr. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2020 par Martin, Gestion de l’hôtel
Dear Rafael, Thank you so much for taking the time to post a review of the Great Northern Hotel. Feedback from our guests is incredibly important to us and we are delighted that you enjoyed your stay with us. We do hope to have the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future. Kind Regards, Martin Newbould General Manager
3 sur 5
par un voyageur

disappointed

Publié le 17 oct. 2019 sur Hotels
Unfriendly staff Tiny room Very convenient location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2019 par Martin, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandria, Thank you so much for taking the time to provide some feedback following your recent stay at the Great Northern Hotel. It was disappointing to read that you found the rooms small. Sadly, due to to the historical nature of the hotel we are restricted in the size of the different sizes but we do strive to provide excellent facilities within the rooms. It was extremely disappointing to read your comment in relation to the staff. I can assure you that this is not something that we accept and we thank you for highlighting this to us. Thank you again for taking the time to post a review and we really hope to see you again soon. Kind Regards, Martin Newbould General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Luxe et efficacité garantis

Publié le 12 avr. 2019 sur Hotels
Situé juste à l'extérieur du terminal Eurostar et intégré à la gare de King's Cross, cet hôtel est parfait pour un break luxueux ou un voyage d'affaires. Avec moins de chambres que les autres haut-de-gamme du quartier, l'accent est mis sur le service. Accueillis "comme à la maison", le personnel est efficace, à l'écoute et toujours prêt à rendre service. Les chambres sont spacieuses et bien agencées, et la vue n'est pas mal non plus.
2 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 17 mai 2018 sur Expedia
Very friendly staff at the reception, in the restaurants and at housekeeping. The hotel lobby, bar and restaurant look disappointing, small and uninviting. Overall the hotel lacks an atmosphere of privacy and comfort. It feels like a modest 3 or 4 star hotel. The room was very small and although it was clean and recently renovated, the room didn't feel luxurious and was uncomfortable in many ways. Also, the bed was built in underneath the large window and was only accessible from one side, which also felt unpleasant to sleep in. The bathroom was done in cheap tiles and the shower was unpractical and comfortless.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2018 par Mercedes Belen Scalzo, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at the Great Northern Hotel, a Tribute Portfolio Hotel, London and providing your honest feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to London.
5 sur 5
par Jean-Bernard

Un stop entre Saint Pancras et King's Cross

Publié le 20 oct. 2017 sur Hotels
Conforme aux attentes, aspect pratique
3 sur 5
par Philippe

hotel prétentieux

Publié le 13 oct. 2017 sur Hotels
une nuit dans cet hotel très pratique car aux pied de la station Saint Pancreas. Tres large couloir et chambre petite, étriquée par une décoration. grandiloquente
5 sur 5
par HELENE

Très bien situé. Deco originale et chic.

Publié le 15 févr. 2017 sur Hotels
Excellent séjour, la chambre est agréable et l'accueil chaleureux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for such a wonderful review and glad that you enjoyed everything we had to offer. We look forward to welcoming you back again soon and send our best wishes. Benedict Eccles-Williams Rooms Director
5 sur 5
par Edouard

Publié le 24 juill. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2016 par Myrna Buckingham, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the trouble to score us following your recent stay. We hope to welcome you back soon. With best wishes, Anthony Lee, CEO Great Northern Hotel