Note fondée sur 859 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Un hôtel à la fois calme et chic. Les chambres sont magnifiques.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Camille,Thank you for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you found our hotel to be both calm and chic. Providing a tranquil and stylish environment for our guests is one of our top priorities, and we are thrilled that you experienced just that.It's especially gratifying to know that you found our rooms magnificent. We strive to create a luxurious and comfortable atmosphere, and your positive comments affirm that our efforts are making a positive impact.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to the pleasure of welcoming you back for another wonderful experience in the future.Warm regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Faycal, Gestion de l’hôtel
Hello Jaillon,Thank you for your review. We are glad that the team has managed to meet your needs. we continuously strive to serve you better.Looking forward to serving you in the future!Best WishesSenior Guest Manager
4 sur 5
par un voyageur

Good holidays in the good hotel

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
Tres bon sejour, hitel propre et personnel sympathique, a 1min d'une station de metro. (Seul bemol, si on a le sommeil leger on peut entendre le passage du metro). En general on est tres satisfaits et on reviendra . Un merci particulier a Jihane a la reception.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sidi,Thank you for sharing your positive experience with us. We're thrilled to hear that you had a very good stay and found our hotel clean with friendly staff. We appreciate your kind words about our team. We look forward to welcoming you back on your next visit, and we'll strive to make your stay even more enjoyable.Best regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2024 par Faycal , Gestion de l’hôtel
Dear Enzo, Thank you for leaving feedback. We are sorry to hear that your experience was just above average (6/10)!. Our mission is to provide excellent guest experiences. We have taken your feedback on board and will strive to make improvements accordingly. Best Wishes, Senior Guest Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
TV qui n’a jamais fonctionné malgré nos nombreuses réclamations ! Chambre sans lumière, très exiguë, aucun rangement ! Pas de salon ni de bar dans cet hôtel ! Petit déjeuner affreux et peu de places. Franchement à ne pas recommander : indigne d’Expedia !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par Faycal, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, We are very sorry to hear that you didn't have a great experience at our hotel. Our mission is to provide excellent guest experiences. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. I hope you will give us another chance for your next trip to London. Please let us know in advance if there is anything we can do to enhance your next stay. Sincerely,Guest Senior Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
Point positif : hotel bien situé juste à côté de deux lignes métro, propre, calme, personnel accueillant et souriant, chambre correcte bien équipée ( cafetière frigo sèche cheveux... ) Point négatif : salle de bain un peu étroite malgré une grande douche, manque de place pour poser nos affaires, panne de chauffage durant notre séjour on a eu très froid dans la chambre, le personnel a du installer un petit radiateur d appoint, peu de choix au petit déjeuner et non renouvelé durant notre séjour ( 5 nuits ) , ne dispose pas de salle de détente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Solange,Thank you for taking the time to share your detailed feedback about your recent stay. We're pleased to hear that you found the hotel well-located, clean, quiet, and that the staff was welcoming and smiling. It's great to know that you found the room decent and well-equipped with amenities.Your comments are important, and we'll review these aspects to improve the overall experience for our guests.We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay.Best regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2023 par Faycal, Gestion de l’hôtel
Dear Ambre Perraudin, Thank you for taking the time to post feedback of your recent stay. I am saddened to see that your rating was below average. I would appreciate it if you could contact me for more details in order to improve our services. We’ll strive to do better, as our mission is to provide excellent guest experiences. Best wishes,Guest Senior Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2023 par Faycal, Gestion de l’hôtel
Hello Frédéric, Thank you for sharing your kind feedback regarding your stay! I am happy to hear that you enjoyed many aspects of LaSuite west. We are continually trying to improve our services and the quality that we offer. Thank you again for staying with us, and we hope that you will consider LaSuite again for your next trip to London. Kind regards, Guest Senior Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2023 sur Expedia
Etablissement très bien situé à deux minutes à pieds d'une rue commerçante et du métro. Très bon accueil du responsable et du personnel. Le petit déjeuner est un buffet bien équilibré mais nous regrettons les oeufs brouillés non présents et la charcuterie halal en très petite quantité.Pas notre conviction.Chambre studio de très bon goût.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alexandra,Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We're delighted to hear that you found our establishment very well located, with a short walk to a shopping street and the metro. It's great to know that you received a warm welcome from the manager and staff.We appreciate your comments about the breakfast buffet. Your feedback is valuable, and we'll review our offerings to ensure a more diverse and satisfying breakfast experience for our guests.Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable experience.Best regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2023 sur Expedia
Cet hôtel donne l'impression d'avoir été refait récemment, les chambres sont propres, et le mobilier récent. Au premier abord, la chambre est en demi-sous-sol, et est équipée d'une fenêtre minuscule, ce qui donne l'impression de descendre dans une cave. La nuit, cette chambre est éclairée d'un relais Wifi fixé au plafond, qui fait une lumière verte clignotante, qui s'ajoute à la lumière de la porte, qui laisse passer l'éclairage du couloir. On est TRÈS loin d'un rapport qualité / prix équilibré. Le petit déjeuner n'est pas du tout au niveau de ce qui est vendu sur le site. On s'approche plus du buffet sur le pouce que de quelque chose d'élaboré. Les produits sont clairement sortis de leur plastique le matin, quelques œufs durs et du pain grillé pour donner l'impression. Ceci dit, le personnel est très sympa et accueillant. On en arriverait presque à les plaindre, car ces problèmes viennent sans aucun doute des choix du management de cet établissement. Voilà, déçu donc, et pour ma part, je ne recommande pas cet établissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2023 par Mohammed, Gestion de l’hôtel
Dear Josselin,Thank you for taking the time to share your detailed feedback about your recent stay with us. We appreciate your honest assessment.We're glad to hear that you found our hotel to have a recently renovated and clean appearance. However, we're truly sorry to hear that certain aspects of your stay did not meet your expectations.We apologise for any inconvenience caused by the room location and the lighting. We understand that preferences can vary, and we'll take your feedback into consideration.Regarding the breakfast, we apologise for any disappointment. Your comments are important, and we'll use them as an opportunity to make improvements to our offerings.We appreciate your kind words about our staff, and we'll be sure to pass along your compliments to them.We hope to have the opportunity to welcome you back to La Suite West in the future.Kind regards,Guest Service Manager