Note fondée sur 695 évaluations de clients

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4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par Zhana, Gestion de l’hôtel
Dear Rose-Marieour perfect rating has brought a wave of joy to our team here at Middle Eight. It's truly heartening to know that our efforts to provide an excellent experience have resonated with you.We eagerly look forward to having the privilege of welcoming you back in the future. Thank you once again for sharing your experience with us.Warm Regards,Middle Eight Team
4 sur 5
par un voyageur

Bel Hôtel avec quelques bémols...

Publié le 23 janv. 2023 sur Hotels
Hôtel très bien situé (à 2 min de l'arrêt de métro Holborn). Très bon accueil, jolie petite chambre, petit bémol l'odeur dans les couloirs et dans les chambres ne correspond pas à un hôtel de ce standing. Il faut demander pour avoir les avantages Gold, sans quoi les -20% sur la nourriture n'auraient certainement pas été faits...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2023 par Medzhnun Aliosman-Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Roberto,Thank you for your review.I am glad that you liked your stay and the check in experience.Sorry to hear that you didn't like the smell of the corridor and room. I will pass this feedback to our housekeeping team.Looking forward to see you again.Kind regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2023 par Nicola Sacco - Front of House Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Benjamin,thank you for the 10/10 review!Kind Regards,Nicola Sacco
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2023 par Nicola Sacco - Front of House Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Diego,thank you for the 5/5 review.Kind Regards,Nicola
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2022 sur Hotels
This was a very pleasant stay. The room was very confortable with a sofa. Breakfasts and dinners wer3 of a very high quality.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2022 par Bella - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Christophe, Thank you so much for taking the time and providing us with your amazing feedback. We are extremely happy to see, that you've had the most amazing stay with us and certainly can't wait till you are back for another one. Have the best time, Bella
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2022 par Bella - Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Catherine, Thank you very much for your time and rating. We're thrilled to see, that you've enjoyed your stay with us and hope you'll be back soon for another amazing stay with us. Have a lovely day, Bella
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2022 par Giorgia - Guest Service Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Florian, thanks for this amazing review 10 out of 10! We look forward to welcoming you back soon here with us. Have a lovely evening.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2022 par Giorgia - Guest Service Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Eda, Thanks for taking the time to share your feedback with us. We are sorry for the inconvenience faced throughout your stay and I can ensure you that has been already addressed. On the other hand, I hope that Middle Eight Team well looked after you and took care of your requests. We are sure that we can do better therefore, if you would like to give us another chance, please do not hesitate to contact us any time. We hope to welcome you back soon and you can notice improvements. Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Medzhnun Aliosman- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ganim,Thank you for taking time to review your stay at Middle Eight.Looking forward to welcoming you again.Kind regards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Medzhnun Aliosman- Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Peter,Thank you for taking time to review your stay at Middle Eight.Looking forward to welcoming you again.Kind regards.