Note fondée sur 1 377 évaluations de clients

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3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Idéal pour Londres.

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Hôtel idéal placé sur la ligne Picadilly et circle line. Quartier très animé. Hôtel avec un très bon service et de bon restaurants. Petit déjeuner très bon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2023 sur Hotels
Old hotel that would definitely need a renovation, noisy room and the ventilation system was making noise like an helicopter. Not in line with such high price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2023 par Chris van Dam, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien,Thank you for choosing the Millennium Gloucester Hotel. We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Your comments are valuable, and we will use them to address areas for improvement.We hope you will consider giving us another chance to provide a better experience.Best regards,Chris van DamGeneral ManagerMillennium Gloucester Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
Tres bon hotel, chambre tres grande pour londres. Des lits de 180cm sur 200cm comfortable . salle de bain avec baignoire . A 1min a pied du metro , 10min des musées et parc , proche de tout. Service concierge rapide et efficace .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par Chris van Dam, Gestion de l’hôtel
Dear Maud,Thank you for choosing the Millennium Gloucester Hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay, found our rooms spacious and comfortable, and appreciated our convenient location. Your positive comments about our concierge service are much appreciated. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Best regards,Chris van DamGeneral ManagerMillennium Gloucester Hotel
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel convenable

Publié le 17 oct. 2023 sur Hotels
Hotel bien place pres du metro Ne merite pas 4 etoiles. Le wifi ne fonctionne pas dans les chambres. La salle de bain est trop petite . Les toilettes prennent toute la place. Impossible de tirer les rideaux on est reste 4 jours dans le noir. Les 20% de rabais liés au statut gold ne fonctionnent pas le PDJ et pour c est de la nourriture.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2023 sur Expedia
Perfect location, nearby Glouceter train station, pub and restaurant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2023 par Chris van Dam, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,Thank you for choosing to stay at Millennium Gloucester Hotel and for sharing your positive feedback. We are delighted to hear that you enjoyed our perfect location, with convenient access to Gloucester train station, pubs, and restaurants.We strive to provide our guests with a comfortable and convenient experience, and we are glad that our location met your expectations.Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Millennium Gloucester Hotel in the future.Best regards,Chris van DamGeneral Manager, Millennium Gloucester Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2023 sur Expedia
Personnel accueillant, attentif et serviable. Jolie chambre, spacieuse, propre, et literie très confortable. Petit-déjeuner copieux et varié. Hôtel parfaitement situé: à proximité d'une station de métro, de lignes de bus et de nombreux restaurants. Je recommande .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Chris van Dam, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,Thank you for choosing to stay at the Millennium Gloucester Hotel and for sharing your wonderful review. We're delighted to hear that our staff was friendly, attentive, and helpful during your stay. It's also great to know that you found your room nice, spacious, clean, and enjoyed the comfort of the bed. We take pride in providing a hearty and varied breakfast to start your day.We're thrilled that our hotel's location, close to a tube station, bus lines, and many restaurants, added to your overall experience. Your recommendation means a lot to us, and we appreciate your kind words.Thank you once again for your feedback. We look forward to welcoming you back in the future for another perfect stay.Best regards,Chris van DamGeneral Manager, Millennium Gloucester Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Très bel hotel agreable, j'y reviendrais

Publié le 13 mars 2023 sur Hotels
Bien arrivé l'accueil etait top, le check in avant midi est payant mais l'hotel tres propre et agreable, rien a dire, a 50 metre du metro, de bons cafés et restaurants juste a coté avec aussi une superette, au top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Chris Van Dam, Gestion de l’hôtel
Dear Mohammed,Thank you for taking the time to review your recent stay at the Millennium Gloucester Hotel London Kensington, we appreciate your valued feedback.I was glad to read that you thoroughly enjoyed your stay and I do hope we are able to welcome you back again to the hotel sometime in the future.Kind Regards,Chris Van DamGeneral ManagerMillennium Gloucester Kensington
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2022 sur Hotels
un hôtel tout a fait quelconque, avec des chambre de 15m carré alors que le site spécifiait des chambre de 30m carré. Aucun intérêt, prenez un autre hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2022 par Chris Van Dam, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre,Thank you for your feedback concerning your stay at the Millennium Gloucester Hotel London Kensington.Firstly, please allow me to express my sincerest apologies for any shortfall in the service provided. Please be advised that we have an ongoing redecoration project and rooms are being reviewed at this point. Nevertheless, you comments have been noted and they will be discussed with the relevant departments.Once again thank you for your feedback, it is our hope that you reconsider and return to stay with us in the future and give us a chance to restore your faith in our hotel.Kind Regards,Chris Van DamGeneral ManagerMillennium Gloucester Kensington
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2022 sur Expedia
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Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2022 par Chris Van Dam, Gestion de l’hôtel
Dear Stefane,Thank you for taking the time to score us following your recent stay at the Millennium Gloucester Hotel, we appreciate your feedback.I was glad that you enjoyed your stay and I will do hope that we will be able to welcome you back one day soon!Kind Regards,Chris Van DamGeneral Manager Millennium Gloucester Kensington
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2022 par Chris vanDam, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you for taking the time to score us following your recent stay at the Millennium Gloucester Hotel, we appreciate your feedback. I was glad to read that you enjoyed your stay and I will do hope that we will be able to welcome you back one day soon! Kind regards, Chris vanDam General Manager