Note fondée sur 917 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Overpriced for quality

Publié le 1 févr. 2024 sur Hotels
Highly overprice, bed too soft, not able to get dark due to embedded screens, bad noise isolation from street, got woken up by traffic at 6AM. Nice service but overall bad stay due to poor quality of building & equipment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par Alex S - House Manager, Gestion de l’hôtel
Many thanks Caroline, for your review and feedback. We are sorry to read your comments and experience whilst staying with us. I was hoping to hear more from you on the concerning feedback and speak with you directly. I am truly sorry this was not addressed to your satisfaction, and I would be obliged to recover the experience once I could hear your detailed feedback. Kind regards, Alex Stroie – House Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par Alex S - House Manager, Gestion de l’hôtel
Many thanks Marc, for taking the time to score us. We hope to see you again. Kind regards, Alex Stroie – House Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par Alex S - House Manager, Gestion de l’hôtel
Many thanks Billel, for taking the time to score us. We hope to see you again. Kind regards, Alex Stroie – House Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels
Woken up in the middle of the night by maintenance works. Staff is nice but I find them to be very slow and hard reach.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par Alex S - House Manager, Gestion de l’hôtel
Many thanks Charles-Douglas, for your review and feedback. We are sorry to read your comments and experience whilst staying with us. I was hoping to hear more from you on the concerning feedback and speak with you directly. I am truly sorry this was not addressed to your satisfaction, and I would be obliged to recover the experience once I could hear your detailed feedback. Kind regards, Alex Stroie – House Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Hotels
Hôtel 4 étoile moyen pas à la hauteur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par Alex S - House Manager, Gestion de l’hôtel
Many thanks Jean, for your review and feedback. We are sorry to read your comments and experience whilst staying with us. I was hoping to hear more from you on the concerning feedback and speak with you directly. I am truly sorry this was not addressed to your satisfaction, and I would be obliged to recover the experience once I could hear your detailed feedback. Kind regards, Alex Stroie – House Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2023 sur Expedia
The welcome and the dedication of the staff to make their client's life easy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par Alex S - House Manager, Gestion de l’hôtel
Many thanks Jean-Andre, for your review and feedback. We are delighted to read you had a wonderful time. Hope to see you again. Kind regards, Alex Stroie - House Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2023 sur Expedia
Tout était parfait la chambre, la propreté, le personnel aux petits soins. L’accueil avec une réceptionniste qui parlait un peu français qui était super gentil. Tout était nickel nous reviendrons le petit bémol. La piscine était un peu froide à notre goût. Je recommande fort. À bientôt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par Alex S - House Manager, Gestion de l’hôtel
Many thanks Mondy, for your review and feedback. We are pleased to read you had a wonderful time. We hope to see you again soon. Kind regards, Alex Stroie - House Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2023 par Alex S - House Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for taking the time to score us. We hope to see you again and experience us at our best. Kind regards, Alex Stroie - House Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2021 par Alex S , Gestion de l’hôtel
Many thanks Killian, for taking the time to score us. Hope to see you again and experience us at our best. Kind regards, Alex Stroie – House Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2021 sur Hotels
Fantastique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2021 par Alex S - Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Many thanks Ajmal, for taking the time to score us. Hope to see you again and experience us at our best. Kind regards, Alex Stroie – Front Office Manager