Note fondée sur 411 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Breakfast excellent. Gym practicle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Quality Hotel & Suites, Gestion de l’hôtel
Dear Alain,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Hotel & Suites.As a guest you are truly valued.Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.We hope to see you again soon.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
C’etais très bien. Et toute est parfais. Et je trouve sa bien pour ceux et celles qui ont des chiens , ils peuvent séjourner la bas avec leurs chien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par Kiana Wasylyk, Guest Services Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Hotel & Suites.Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.We hope to see you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Hôtel a l'abandons.

Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
Très mal propre, les murs sont salle, les tapis sont déchirés dans les couloirs, les oreilles porte l'odeur des milliers de personnes les ayant utilisé., beaucoup trop chère pour l'état des lieux. la cote de 7.2/10 est trompeuse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2023 par Kiana Wasylyk, Guest Services Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. Once again, thank you for taking the time to provide your honest feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2023 par Kiana Wasylyk, Guest Services Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We appreciate the positive feedback and are pleased to hear you enjoyed your stay. We look forward to serving you again when your travels bring you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2023 sur Expedia
Vieillot, odeur d’urine dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2023 par Kiana Wasylyk, Guest Services Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. Once again, thank you for taking the time to provide your honest feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par Kiana Wasylyk, Guest Services Supervisor , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.We appreciate the positive feedback and are pleased to hear you enjoyed your stay.We look forward to serving you again when your travels bring you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2023 sur Expedia
The 2 lady at front desk super nice whit beautiful smile …
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Kiana Wasylyk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We appreciate the positive feedback and are pleased to hear you enjoyed your stay. We look forward to serving you again when your travels bring you back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2022 sur Expedia
Pratique et tranquile
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2022 par Duncan McCormick, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We appreciate the positive feed and are pleased to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2022 par Duncan McCormick, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we are pleased to hear you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2018 sur Expedia