Note fondée sur 908 évaluations de clients

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4,6 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Abdessamad,Thank you for choosing to stay at the Radisson Blu Edwardian New Providence Wharf Hotel. We are delighted to hear you had a fantastic and memorable stay with us. We truly look forward to welcoming you in the near future.Warm regards,Reception Team
5 sur 5
par un voyageur de saint pol sur mer

Publié le 18 déc. 2022 sur Expedia
Très bonne équipe. Personnel agréable. Quartier en travaux part conséquent le stationnement est très compliqué. L’hôtel a un bon restaurant et il y a un très bon restaurant italien à proximité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2022 par Guest Relation Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jessy,Thank you for sharing your positive feedback with us! We're so glad you enjoyed your stay and found our team to be pleasant and helpful. We apologize for the inconvenience caused by the construction in the area. We're happy to recommend some great nearby restaurants - our own hotel restaurant is excellent, and we're especially fond of the Italian spot nearby. Thank you again for sharing your feedback - we hope you'll choose to stay with us again in the future!Kind RegardsGuest Relation Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par Guest Relation, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing Radisson Blu Edwardian New Providence Wharf hotel for your recent stay in London and for sharing your score with others. It is much appreciated. On behalf of the whole team, I truly hope that we can welcome you back very soon, when travel brings you back to the area. Kind regards, Katarina Vujcikova Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Un séjour à Londres inoubliable 👌

Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels
Hôtel très confortable le petit-déjeuner est parfait ainsi que le service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2020 par k, Gestion de l’hôtel
Dear Dorothee, Thank you for choosing Radisson Blu Edwardian New Providence Wharf hotel for your recent stay in London and for sharing your feedback with others. It is much appreciated. On behalf of the whole team, I hope that we can welcome you back very soon, when travel brings you back to the area. Kind regards, Katarina Vujcikova Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

happy customer

Publié le 10 juill. 2019 sur Hotels
Excellent service, great location for business travellers. Rooms were clean and well arranged.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2019 par Jonathan Nassor Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Shervin, Thank you for taking the time to leave your feedback of your recent stay at The Radisson Blu Edwardian New Providence Wharf Hotel. I am delighted that you enjoyed so many aspects of your stay with us, the location, breakfast and the rooms. We do hope to welcome you back to stay with us when you next travel to London.Thank you once again. Warm regards
4 sur 5
par un voyageur

Quite good hotel

Publié le 12 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2019 par Jonathan Nassor Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Good morning, Thank you for taking the time to leave your feedback of your recent stay at The Radisson Blu Edwardian New Providence Wharf Hotel. I am delighted that you enjoyed so many aspects of your stay with us. We hope to welcome you back soon. Warm regards
5 sur 5
par un voyageur

Séjour agréable et reposant.

Publié le 22 avr. 2019 sur Hotels
Prise en charge personnalisée. Confort et petits déjeuners extra pour visiter Londres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2019 par k, Gestion de l’hôtel
Dear Corrine, Thank you for choosing Radisson Blu Edwardian New Providence Wharf hotel for your recent stay in London and for sharing your feedback with others. It is much appreciated. I truly hope that we can welcome you back soon when travel brings you back to the area. Kind regards, Katarina Vujcikova Guest Service Team Leader
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2018 sur Expedia
Hôtel très accueillant Beauté des lieux Emplacement idéal pour se rendre à l’ Arena O2 Merci pour le surclassement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2018 par Michaela S, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Edwardian New Providence Wharf hotel for your recent stay in London for a concert. On behalf of whole team, we hope that we can welcome you back very soon when travel brings you back to the area. Kind regards, Guest Relations Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2018 sur Expedia
La gentillesse et l’ accueil du personnel Le surclassement La beauté des lieux La propreté et la perfection Le goûter L’ emplacement La vue Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2018 par Michaela S, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Edwardian New Providence Wharf hotel for your recent stay in London. On behalf of whole team, we hope that we can welcome you back very soon when travel brings you back to the area. Kind regards, Guest Relations Team
4 sur 5
par un voyageur

Bon accueil mais dommage mauvaise vue

Publié le 16 août 2018 sur Expedia
Bien mais personne ne comprend le français donc pas facile la communication
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2018 par Adam L, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Radisson Blu Edwardian New Providence wharf. I am glad to see you enjoyed your stay, however I would like to apologise you did not enjoy the view from your room. Unfortunately due to our building layout, only a certain number of rooms can accommodate a view. As such, to avoid disappointment I would highly recommend our King Deluxe River View rooms. I hope we can welcome you back soon. Kind Regards Adam Lambert Guest Relations Manager Cher client, Merci d'avoir resté chez nous au Radisson Blu Edwardian New Providence Wharf. Je suis heureux de voir que vous avez apprécié votre séjour, mais je voudrais m'excuser, vous n'avez pas apprécié la vue de votre chambre. Malheureusement, en raison de la configuration de notre bâtiment, seul un certain nombre de chambres peut accueillir une vue. En tant que tel, pour éviter toute déception, je recommande vivement nos chambres King Deluxe River View. J'espère que nous pourrons vous accueillir bientôt. Sincères amitiés Adam Lambert Responsable des relations clients