Note fondée sur 1 090 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Hébergement de charme

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Emplacement idéal près de la gare de St Pancras et à proximité des quartiers de Covent Garden et Soho La literie mériterait d’être revue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Angie-reception, Gestion de l’hôtel
Dear Bruno,Thank you so much for taking the time to rate us. We hope to have you back with us soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Angie-reception, Gestion de l’hôtel
Dear Adebayo,We are incredibly grateful that you took the time out of your busy schedule to rate us. We hope to have you back with us soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2024 par Angie-reception, Gestion de l’hôtel
Dear Jeran Ashanth,Your 10/10 rating fills us with joy! We're thrilled that you had a wonderful stay with us. Your satisfaction is our ultimate goal, and your feedback motivates us to continue delivering exceptional service. We can't wait to host you again and provide another outstanding experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2023 par Angie-reception, Gestion de l’hôtel
Hi Candice,Thank you so much for taking the time and rate us.We hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Angie-reception, Gestion de l’hôtel
Dear Jade,Thank you so much for the fabulous rating. We really appreciate your stay and sharing the word about us. We look forward to hosting you soon!
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix

Publié le 14 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2023 par Angie-reception, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent,We are incredibly grateful that you took the time out of your busy schedule to rate us. We hope to have you back with us soon!
3 sur 5
par un voyageur

Ne répond pas aux demandes

Publié le 29 sept. 2023 sur Hotels
Aucune prise en compte des demandes! La fenêtre ne se fermait pas et d'un soir sur l'autre ils ne sont pas passé pour y remédier. J'ai donc passé 2 mauvaise nuit à entendre les bruits extérieurs Idem pour le flexible de douche qui fuit beaucoup trop.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2023 par Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Studios2let, Cartwright Gardens. Your insights are invaluable to us, as we are committed to continuously improving and enhancing the customer experience.First and foremost, we want to offer our sincere apologies for not addressing your request promptly during your stay. We understand that this did not meet our standards of providing excellent customer service, and for that, we are truly sorry. Please rest assured that we take your feedback seriously and will take immediate steps to rectify the situation.Our team will undergo additional training to ensure that they are well-equipped to provide exceptional customer service and promptly fulfil guest requests. Your experience has highlighted areas where we can improve, and we are committed to making the necessary changes to ensure that future guests have a more enjoyable stay.Once again, we apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We genuinely appreciate your feedback, and it will help us in our ongoing efforts to provide the best possible experience for our valued guests.If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with us. We hope to have the opportunity to welcome you back to Studios2let, Cartwright Gardens in the future, where we aim to provide you with a much-improved experience.Thank you for choosing Studios2let, and we look forward to serving you better on your next visit.Warm regards,Studios2let, Reception Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2023 par Angie-reception, Gestion de l’hôtel
Dear Salimata,Thank you so much for taking the time and rate us.We hope you had a great time and we cannot wait to welcome you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2023 par Angie-reception, Gestion de l’hôtel
Dear Audrey,Thank you so much for taking the time to rate us. We hope to have you back with us soon!
4 sur 5
par un voyageur

Très bien situé et pratique

Publié le 30 août 2023 sur Hotels
Petits studios avec kitchenette bien pratiques, idéalement situés, à moins de 5 minutes de Pancras, où toutes les lignes de métro passent. Le quartier est étonnamment calme et peu passant, avec des commerces non loin. Chambre assez basique, salle de bains vraiment petite, un peu radin en serviettes si séjour long (il faut en redemander à l'accueil) mais pour le prix, c'est bien. Insonorisation bonne par rapport à l'extérieur, mais on peut entendre ses voisins vu l'étroitesse des murs et des lieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2023 par Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a very good overall stay at our property. Your positive feedback about our location, amenities, and the comfort of your room truly made our day.Your appreciation means a lot to us, and we genuinely value your choice to stay with us. Whenever you're back in the area, we would be absolutely thrilled to welcome you again for another delightful stay.Thank you once again for sharing your experience, and we look forward to the pleasure of hosting you in the future.Best Regards,Studios2let, Reception Team