Note fondée sur 937 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2022 sur Expedia
For a comparable price you can get so much more comfort and commodities in other hotels. No fridge, no micro wave, tiny room, sketchy neighborhood/customers and the shower looks and feels like a shower in prison or a slaughterhouse in the movie saw. Motel 6 never again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Larbi, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith #Team6
2 sur 5
par un voyageur

Horrible

Publié le 22 juin 2022 sur Hotels
Un ghetto des gens qui y vive en permanence dès chiens des maîtres qui ne respecte pas la vie en communauté les chiens urine partout même sur le paillasson des chambres chambre sale obligé de balayer tellement c’était trop sale le pire motel 6 que j’ai fait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Chère Mamar, Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour avec nous. Nous tenons à nous excuser pour tout inconvénient que vous avez rencontré en tant qu'invité. Nous nous tenons à un niveau élevé et prévoyons d'accorder à cette question l'attention qu'elle mérite. Ce sont des clients appréciés comme vous qui nous poussent toujours à être meilleurs, et nous apprécions que vous portiez cela à notre attention.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2022 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for positively rating your stay!! Nancy Y. #Team6
3 sur 5
par un voyageur de SAN DIEGO

Publié le 28 mai 2024
Check in staff was great and the only thing positive about this stay. Our room was dirty, smelled like cat pee, the toilet didn't flush, there was mold in the shower, the bed had a big stain in the middle and the room had grafitti on the wall and curtains. We booked 2 nights and I could barely make it one night. I had zero sleep. Lots of creepy suspect looking characters hanging around. Looks like long term dwellers live there. Not a safe looking place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Leah, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Aryana,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
This place is nothing like the pictures! The rooms smelled horrible, I asked to be changed 3 times and all were smelly. The description is inaccurate because people do smoke in these rooms. Disgusting. Stay away.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Talia,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Reasonable stay but old condition.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lance, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lisa,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Vinessa, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Eduardo, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6