Note fondée sur 1 014 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2023 sur Hotels
Fantastique de dormir et visiter un vieux bateau comme la belle epoque
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Julien, c'est merveilleux de savoir que vous avez apprécié votre séjour à l'Hôtel Queen Mary. Découvrir le charme et la beauté de notre navire historique est en effet une opportunité unique. Merci pour vos merveilleux commentaires et nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2023 sur Expedia
À faire au moins une fois ! Dormir sur un bateau mythique ! Chambre très propre mais mériterait un peu plus de charme. Murs simples et ne correspondent pas aux photos mises sur hôtel . Com. Du coup la chambre est un peu chère. Parking obligatoire 30$.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Sabrina, merci d'avoir partagé votre expérience à l'Hôtel Queen Mary. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié le caractère unique de votre séjour et que vous avez trouvé votre chambre impeccable. Pendant ce temps, nous apportons constamment des mises à jour et des améliorations et vos commentaires sur la décoration seront inestimables dans ce processus. Quant aux frais de stationnement, rassurez-vous, notre objectif est d'offrir des services pratiques à des tarifs compétitifs. Nous espérons vous revoir à bord pour une expérience encore plus remarquable !
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia
´´
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a 4/5 rating, Lionel!We're thrilled to know we've left you with a wonderful impression. We're looking forward to hosting you again so we can share an even better experience with you at Hotel Queen Mary.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2023 sur Expedia
Fun
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Stacy, thank you for the excellent rating! The team at Hotel Queen Mary is thrilled you had a wonderful experience. We look forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Adan, thank you for taking the time to rate your recent experience at Hotel Queen Mary. We acknowledge all feedback, as it helps us continuously improve. We hope to have the opportunity to provide a more fulfilling stay for you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2024
A must visit. So much history, the rooms are so comfortable the staff amazing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Belinda, thank you for sharing your positive experience at Hotel Queen Mary. We're delighted to know you appreciated the rich history and found the comfort you were looking for in our rooms. Your kind compliments about our remarkable team members are truly appreciated. We eagerly await your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Anniversary traveling

Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
Everything was fine except that we have to pay the parking fee. This parking fee should be waived when we are hotel guests. Does not make sense for hotel guest to pay $30 a day fee when we already paid hotel fees. It is just too much. Breakfast not much choices. $28 a person! Nothing special for this price at all. The Bar with live singing was a good vibe. It was our 35th Anniversary so we decided to do something different like staying at Queen Mary😆. But it was over priced as it had too many fees to pay. I would not stay again though. One night is enough, thank you!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Valerie, thank you for the feedback. We're delighted you enjoyed the live singing at our bar and chose us to celebrate your 35th anniversary! However, it's unfortunate to hear that some of our pricing aspects didn't meet your expectations. We continually strive to deliver high-quality services and make our pricing as transparent as possible. While parking and meals might bring additional charges, it helps maintain the unique experience we provide. Your feedback will certainly be considered as we often reevaluate hotel policies to enhance our guest experience. We're sorry to hear that you may not return, but we appreciate your input, and we hope you'll reconsider.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Alexis, thank you for your rating on Expedia. We are pleased to know that your stay at Hotel Queen Mary met your expectations. We look forward to the opportunity to welcoming you back in the near future.
1 sur 5
par un voyageur

Never coming back

Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
We got there a lil late and I was charged more than what the given price was when I booked also they charged me a deposit, plus parking plus a resort fee there were all these extra charges and I still haven’t received my deposit back that they said I would get back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Felicia, it's disheartening to learn that your experience was not as you anticipated. The imposed charges upon arrival are meant to ensure all amenities are available for use, however, it should be communicated clearly from the outset. As for the deposit, it's usually returned post check-out barring damages. We hope to offer a better experience on your next visit.