Note fondée sur 935 évaluations de clients

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4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2019 sur Expedia
Très bon rapport qualité-prix. Expedia n'avait pas informé cet établissement de mon arrivée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2019 par Reine B, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes si heureux que vous ayez apprécié votre séjour. Nous espérons que vous reviendrez nous voir chaque fois que vous irez à Louisville.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2018 par R Boyd, Gestion de l’hôtel
Sophie, thanks for the review. We are so glad you found us and enjoyed your stay. We hope to see you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2018 sur Hotels
Mise à part une odeur particulièrement dans la salle de bain. Le robinet du bain qui ne tient pas sa position. Bref, j’y retournerais sans problème. Entrée sécuritaire endroit très calme.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2018 par R Boyd, Gestion de l’hôtel
Danny, merci d'avoir pris le temps de nous laisser un commentaire. Nous sommes si heureux que vous nous ayez trouvés. Nous savons que vous avez beaucoup de choix. Nous aimerions nous excuser pour le problème dans la salle de bain. Cela a été confié à notre service de maintenance pour corriger. Nous espérons vous revoir bientôt. Merci d'être notre invité.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2021 sur Expedia
We thought we had the wrong address... it’s one of those trips where you realized you are going to stay at Bates Motel for one night. Everything was super tired and it felt like a time capsule from 1983. Nothing had been updates except from the shower curtain (no hint here on the Bates Motel comparison). We also learned from our friends whom we visited that the Hotel was going to change owners within the next month and that a major renovation/ tear-down was in the plans for this hotel. I would have liked to pay a lot less for this experience!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2021 par ROY HUBER, GM, Gestion de l’hôtel
I APOLIGIZE THAT YOU DID'T ENJOY YOUR STAY WITH US. THE HOTEL UNDERWENT A COMPLETE RENOVATION IN 2018. YOU ARE CORRECT THAT THE HOTEL IS GOING TO BE DEMOLISHED TO MAKE WAY FOR A BAPTIST HEALTHCARE FACILITY, NOT DUE TO ANY ISSUES WITH THE HOTEL. WE ARE COMMITED TO UPHOLDING THE STANDARDS THAT HAVE BEEN IN PLACE SINCE I HAVE BEEN HERE WHICH IS 33 YEARS. THANK YOU FOR YOUR COMICAL COMMENTS.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2021 sur Expedia
The Southern style really sparked our eye of uniqueness! Loved the style, the very kind people here, and the cleaness of the property/ room. 5 stars and have already recommended to people.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2021 par ROY HUBER, GM, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR YOUR REVIEW
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2021 sur Expedia
Did not like any part of this “hotel” couldn’t leave quick enough.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2021 par ROY HUBER, GM, Gestion de l’hôtel
I'M SORRY YOU DIDN'T ENJOY YOUR STAY WITH US.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2021 sur Hotels
Pool was closed from 230 until the next day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2021 par ROY HUBER, GM, Gestion de l’hôtel
I APOLIGIZE FOR THE CLOSING OF THE POOL. BEING A 9' DEEP POOL WE ARE REQUIRED TO HAVE A LIFEGUARD AND WITH THE CURRENT JOB MARKET WE ARE UNABLE TO HIRE ENOUGH GUARDS.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2021 par JESSICA, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR YOUR REVIEW!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2021 sur Expedia
Very convenient for us. Close to family & friends.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2021 par JESSICA, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR YOUR REVIEW!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2021 sur Expedia
WiFi password not obvious and staff did not tell us when checking in. Also no microwave in room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2021 par ROY HUBER, GM, Gestion de l’hôtel
I APOLIGIZE ABOUT THE WIFI, THE PASSWORD SHOULD HAVE BEEN PRINTED ON THE KEY CARD ENVELOPE.