Note fondée sur 884 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
99 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par Emilio. Francisco I , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for such an amazing review.We are very happy to know that you loved our Hotel. Our Team works every day in order to make your experience an unforgettable memory. We look forward to welcome you in another time.Greetings from all the staff.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2023 sur Expedia
Situation parfaite pour des touristes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2023 par Emilio. Francisco I , Gestion de l’hôtel
Estimated guest,We hope you found everything well on your stay with us. All the staff work at your disposal to make your trip easy and unforgettable.We hope to welcome you in a future.Regards.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2023 sur Expedia
I spent 3 nights in this hotel in the room 610 The sound insulation was extremely poor , you could hear loudly all what is happening in the next room and in the outside. It was extremely freezing in the room, the central heater did not work , I finally caught cold and I'm having now fever and bronchitis because of that. And the biggest problem I had is the smell of fried bacon and the smell of koffee in the room everyday from 3 am in the morning untill 8 am . My stay in this room was a real disaster and I don't recommend this room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2023 par Emilio. Francisco I , Gestion de l’hôtel
Estimated Mr. Cheikh.First of all, we are deeply sorry for all the troubles, you mention. We hope you feel better.Regarding the cold in the room, the heating its been working 24 hours all these days in all the property due to the low temperatures in the city, so we dont know what happened. We will check all the things you mention, like the smells (our restaurant is not on that way) and the noises. If we had knowledge of these problems at the moment, its easier to fix them, as we do everyday.We beg you pardon again, and despite all, we would like to welcome you again. We work hard everyday to give the best to our costumers.All the best.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2023 sur Expedia
Tres bon hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2023 par Emilio. Francisco I, Gestion de l’hôtel
Estimated guest:We are very happy to know that you loved our Hotel. Our Team works every day in order to make your experience an unforgettable memory.We hope that you have enjoyed the stay in the city, and we look forward to welcome you next time.Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2022 par Emilio. Reservations Dept., Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for such an amazing review.We would like to take this opportunity to apologize for any inconvenience caused during your stay. We look forward to welcome you again!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Géniale

Publié le 5 avr. 2022 sur Hotels
Notre week-end à Madrid a été fantastique. Hôtel idéalement situé pour tout faire à pied personnel accueillant et disponible. Nous recommandons cette hôtel si vous séjourné à Madrid
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2022 par Emilio. Francisco I front desk , Gestion de l’hôtel
Gracias por los fantásticos comentarios, nosotros esperamos que el viaje haya sido lo más placentero posible, y esperamos verles en otra ocasión, aquí tienen su casa.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2022 sur Expedia
Grande chambre calme, bien équipée, confortable. Bonne localisation proche restaurants, métro, commerces
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2022 par Emilio. Reservas, Gestion de l’hôtel
Estimado cliente: Nos agrada saber que han tenido una feliz estancia, esperamos que todo lo hayan encontrado a su gusto, así como que hayan disfrutado del viaje tal y como lo tenían programado. Consideren este hotel como su casa en Madrid. Un cordial saludo
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2022 par Emilio. Reservations Dept., Gestion de l’hôtel
Estimado cliente: Nos agrada saber que han tenido una feliz estancia, esperamos que todo lo hayan encontrado a su gusto, así como que hayan disfrutado del viaje tal y como lo tenían programado. Nos gustaría volver a recibirles en el futuro! Un cordial saludo