Note fondée sur 12 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Ok stop over.
Publié le 9 janv. 2024 sur HotelsMy room was cold, as the heating which is switched on from reception hadn't been turned on. After a few hours it still hadn't heated up so I asked to change rooms which they were happy to arrange for me.
Food options wasn't the best, had a burger and chips which was dry. In the end I left this.
The lady on reception was really nice and friendly.
par un voyageur
Publié le 27 oct. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 août 2020 sur Hotels
No food, even though I rang ahead to ask, breakfast started at 10:00 am - no table available due to eat out offer.
Cold & damp
Noisy
Dated
par un voyageur
Publié le 26 août 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2020 sur Hotels
Stayed at Walsh's for a buisness trip. Lovely staff and a very warm friendly hotel.
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2020 sur Hotels
All was very good
par un voyageur de Kilkenny
Publié le 23 août 2019 sur Expedia
Ulster fry !!!!
The breakfast is one of the best I've ever had
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2019 par The Walsh's Team, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Great overnight stay.
Publié le 20 août 2019 sur HotelsStayed for just one night as a treat for myself and the kids. Loved the room. And the staff were great.
WiFi isn’t the best, not much signal. But other than that fantastic. Definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par The Walsh's Team, Gestion de l’hôtel
Thank you Elizabeth, we will look into the wifi, thank you for the feedback, we will pass on your kind comments to our lovely staff.
Many Thanks
par un voyageur
Publié le 20 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par The Walsh's Team, Gestion de l’hôtel
Hi Shirley
Thank you for taking the time to give is a review, if there is anything you would like to discuss with us regarding your stay please do not hesitate to contact us.
Many Thanks
Kind Regards
par un voyageur
Publié le 14 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par The Walsh's Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lisa
Thank you for your kind review.
The Walsh's Team