Note fondée sur 98 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 déc. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2019 par Courtyard by Marriott Pune Chakan, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas, Thank you so much for your valuable feedback. We look forward to welcome you back soon, Thanks and Regards, Team Courtyard by Marriott Pune Chakan
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Courtyard by Marriott Pune Chakan, Gestion de l’hôtel
Dear Rieca, Thank you so much for your feddback. We look forward to your visit again. Thanks and Regards, Team Courtyard by Marriott Pune Chakan
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2019 sur Hotels
Chambre très bien, douche immense, bureau, ... Accès internet WIFI et câble. Petit déjeuner buffet varié. Idem pour le diner buffet. Enregistrement pas très rapide, car on essaye de vous vendre des packs (par exemple diner + nettoyage de vêtements). Inconvénient : bière pas terrible et chère (c'est peut-être partout en Inde !) Accès long à pied : il faut faire tout le tour du bâtiment. ATTENTION le vendredi soir : le carrefour est "saturé".
4 sur 5
par un voyageur

Head counter need to be more quicker

Publié le 13 sept. 2018 sur Hotels
Business travel, two bad things : one is usual now in this part of India. We only eat chicken and fish. More chicken and fish are not very good. The secund point, when you arrive at the hotel they want to propose to you a lot of option, at the end ... you take 15 mn to do the check in !!! Please dont harass us with commercial.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Courtyard Chakan, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent , Thank you so much for sharing your review with us. We apologize for the inconvenience caused to you. As people mostly prefer chicken and fish, hence we keep more variety of those. Moreover, we do have quite a few variety of fish available. Secondly, when a guest visits us for the first time, it is our responsibility to inform them about the facilities we offer and the options available as there are limited options available around and we don't want our guests' to be in trouble. This is the reason the Front Desk representative explains everything in details. We hope that your stay was pleasant and we look forward to welcoming you back soon. Thanks & Regards, Team Courtyard by Marriott Pune Chakan.
5 sur 5
par youssouf

Publié le 25 août 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2017
Dear Youssouf, Thank you so much for reviewing us. We do look forward to welcoming you back soon. Regards, Team Courtyard by Marriott Pune Chakan.
5 sur 5
par youssouf

Publié le 20 août 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2017
Dear Youssouf, Thank you for reviewing us. We are glad that your overall experience at Courtyard by Marriott Pune Chakan was amazing. We do look forward to welcoming you back soon. Regards, Team Courtyard by Marriott Pune Chakan.
5 sur 5
par jean-christop

Publié le 29 août 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Christop, Thank you for rating us 5/5 on Expedia. We are very happy to hear you were satisfied with our hotel and look forward to welcoming you back to Chakan and our hotel. Best regards, Courtyard Chakan Team
5 sur 5
par jean-christop

Publié le 29 août 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Christop, Thank you for rating us 5/5 on Expedia. We are very happy to hear you were satisfied with our hotel and look forward to welcoming you back to Chakan and our hotel. Best regards, Courtyard Chakan Team
4 sur 5
par Aigerim

Très bon hotel!

Publié le 26 août 2016 sur Hotels
Hotel très confortable proche de la zone industrielle de CHakan. Très pratique pour les déplacements professionnels. Cuisine diversifiée, pour tous les gouts. Salle de sport compacte mais avec les équipements suffisants. Personnel très aimable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Aigerim, Thank you for dropping in a review for our hotel on Expedia. It's great to hear you've had a lovely stay with us, enjoyed the service extended to you by our team and the diverse cuisine. We look forward to welcoming you back in Chakan! Best regards, Courtyard Chakan Team