Note fondée sur 537 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien situé

Publié le 2 août 2022 sur Hotels
Hôtel propre . Accueil sympa. Il ne faut pas regarder les détails de la chambre ni de la salle de bain.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2021 sur Expedia
Dear Madam, Sir, We would like to start by saying this is the first negative feedback we have ever given to a hotel but given how the hotel was and the situation that was caused by it, the issue must be addressed. We have done our fair share of travelling - hotels, hostels, motels, camping, luxury etc but never the service provided was as poor as at Brondo Architect Hotel, a so called luxury hotel. Firstly, the hotel is completely under renovation, a very important information that isn't shown anywhere and that makes a huge difference. We arrived on the 6th of September and despite giving our time of arrival upon request, our room wasn't ready until 3pm. Once we were able to access our room we immediately noticed a few problems especially with the bathroom ( flush not working properly) and bath door (not closing and water not draining). The reception staff simply responded that they were sorry and there were no available other rooms but they would let us know if a change was possible. The next day , the bathroom completely over flooded and was completely blocked, flooding the ground of the bathroom and hotel room with what you can only imagine to be inside WC pipes. Not very pleasant to see and smell and walk on. The reception staff had no other choice but to change rooms and we were 'offered' a downgrade. Not an upgrade to apologize for the inconvenience but a downgrade. We accepted as we understand things like this can happen. We later met with manager (after asking for
5 sur 5
par un voyageur

Stylé

Publié le 28 juill. 2021 sur Hotels
Très chouette hôtel, emplacement idéal pour découvrir Palma
4 sur 5
par un voyageur

Avis brondo

Publié le 23 mai 2021 sur Hotels
Personnel tres sympathique et disponible et qui parlent le francais. Cependant dommage que la chambre (juste a cote de la cafeteria) soit bruyante et mal isolee, nous avons ete reveilles tres tot le matin.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2021 sur Hotels
Employees very nice and style interesting. Nevertheless the acoustic and thermic Isolation is critic as well as the cleaningness of rooms.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 sept. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2020 par Brondo Architect Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you very much for providing your personal assessment of your stay at our hotel and leave us a pleasant comment with which we see the good work and effort of the Brondo Architect Hotel staff rewarded. We wish you all the best and hope we can count on your loyalty for your next stay in Palma.
5 sur 5
par un voyageur

Well-located boutique hotel in central Palma

Publié le 20 nov. 2019 sur Hotels
An original and brilliantly-situated hotel in the middle of old Palma. Short-staffed at Reception - like its sister hotel in Soller - but very friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2019 par Brondo Architect hotel , Gestion de l’hôtel
Dear David, We are very grateful for your kind comment that summarizes all the effort and dedication of the Brondo Architect Hotel team and gives us the necessary push to maintain, improve the quality and the experience that our clients deserve in our hotel. We wish you all the best and we hope to be able to count on your loyalty for your next stay in Palma.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2019 sur Expedia
La réceptionniste était charmante et nous a très bien accueillis. Néanmoins la suite est décevante heureusement que nous avions bénéficié d’une offre spéciale car la salle de bains est en mauvais état et mériterait des travaux : faïence murale repeinte qui s’ecaille, joints noirs. Le service technique manque de professionnalisme au regard des réparations grossières. Cela pourrait être acceptable chez un loueur non professionnel mais pas dans un hôtel. Tarif hors de prix si non remisé et pas en accord avec le standing proposé. Déçus même si l’emplacementen plein centre est top pour découvrir la ville. Attention pas de parking donc galère pour se garer : parking public loin et très cher.