Note fondée sur 301 évaluations de clients

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3,0 sur 5
58 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mai 2023 sur Hotels
3 sur 5
par STEPHANE

Publié le 5 oct. 2015 sur Hotels
Trop cher.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2015 par Florence, Gestion de l’hôtel
So sorry you feel our prices are expensive. We are a value property and by doing so we are priced well below our competitors. Thank you for sharing your thoughts.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
The little kitchen is nice & sheets were clean
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
The floors were dirty. Housekeeping was aggressive and took the room key when I tried to check out. I paid for 2 double beds but received a single bed and a double bed. There was no walkway between the two beds and no trash receptacle for large items like a pizza box. Parking lot was not cleared of ice and snow after the storm.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Nothing to like
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Kept getting kicked off the Internet it was dirty the bed was dirty. The heater took so long to heat up the room when it was so cold but inside lobby where the gentleman helps you pour service he was rude. I would never stay there again, but that’s what you get for staying in a two star hotel for Cheap.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
It was just for an overnight stop over on a tired day, so the place was great
3 sur 5
par un voyageur de Harrison

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia