Note fondée sur 412 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Mauvaise chambre 112

Publié le 2 oct. 2023 sur Hotels
J'ai demandé de changer de chambre dès mon arrivée, car on m'a attribué la chambre 112 et celle-ci est en pleins vis a vis, la fenêtres donne directement sur la terrasse extérieure, la porte de la chambre collé a la porte donnant au couloir des chambres. Je vous laisse imaginer le bruit entre la porte, la terrasse, la piscine et surtout que les clients peuvent voir dans la chambre donc aucune intimité ou alors rideaux fermés. La réceptionniste Ana ma dit il n'y avait pas d'autre chambre de disponibles et je si je ne voulais pas garder cette chambre et bien j'allais ailleurs ( il était 8.30 pm) J'espère que cette réceptionniste sera sanctionné car elle représente pas l'image du hilton dont je suis client régulier
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par Moises, Gestion de l’hôtel
Hola Sr. Brice, lamentamos escuchar que su estancia no fue placentera en su visita, lamentablemente ese día el hotel estaba completamente lleno y no teníamos ninguna otra habitación disponible. Esperamos verlo pronto con nosotros y ofrecemos una disculpa por el inconveniente.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Moises, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback Paoal, we hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
This hotel was amazing. Great staff. Great service. Food was amazing. Great location and added casino on property was a bonus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Moises, Gestion de l’hôtel
Thank you Nicole, its a pleasure to read your positive comment :) we hope to see you soon again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Moises, Gestion de l’hôtel
Gracias por tu puntuación.
5 sur 5
par un voyageur de MIAMI

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Excellent servicio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par frontdesk, Gestion de l’hôtel
Hola muchas gracias por su comentarios apreciamos su preferencia.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
First all i will not recommend this hotel in Managua Especially if you coming from the kind Hilton the I had stayed in United States, this is one of the worst Hilton I stayed, service was bad, I was not treating as diamond member the I’m, I had service washed some polo TShirts, and casual clothes to washed on my last day to check out I realized on of my polo shirts the were 3 spots stained of white it seems they dropped some Clorox on my shirt, I reported to the front desk, they reached out to me later on the day saying they investigated I had brought my shirt like the to them it’s not true, mostly of the clothes I travel they are brought new clothes, they did not want to take responsibility that it was their fault to mess up my shirt, now they washed their hands, saying basically I had shirt with staying, typical Nicaraguan people lying about everything to make themselves looks good, they think they all on their right, I will not recommend this hotel in Managua next time I will make my reservation on the Hyatt nearby galería, and I will report this incident to the Hilton in United States that’s where I lived, at!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par frontdesk, Gestion de l’hôtel
We really sorry for your bad experience with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
The staff was amazing except for the front desk check-in. I asked in Spanish if she spoke English and her whole demeanor then changed to not being nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear about that, we hope your enjoyed your staywith us.
5 sur 5
par un voyageur de MIAMI

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
Excellent service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hi Lesther,Thank you for taking the time to share with us the experience of your recent stay with us, it is a pleasure for us to know that you enjoyed our facilities, as well as the excellent service and hospitality of our entire team, we hope to see you again very son.RegardsDoubleTree by Hilton Managua Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hi Aleyda, Thank you for taking the time to share with us the experience of your recent stay with us, it is a pleasure for us to know that you enjoyed our facilities, as well as the excellent service and hospitality of our entire team, we hope to see you again very son.RegardsDoubleTree by Hilton Managua Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hi Michael, Thank you for your feedback, we regret not having met your expectations, we hope to welcome you again very soon and you enjoy our service and hospitality.Regards,