Note fondée sur 934 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Sans surprise

Publié le 7 mars 2023 sur Hotels
Très bien situé Le personnel est à l écoute et très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2023 par Vicky, Gestion de l’hôtel
Nous apprécions beaucoup vos charmants commentaires concernant votre séjour à l'ibis budget Melbourne CBD. Nous sommes heureux que notre emplacement et notre personnel vous aient été utiles et que vous ayez apprécié votre séjour ! Nous espérons vous accueillir à nouveau dans un proche avenir.Bien à vousVicky PathakSuperviseur des services aux invités
5 sur 5
par un voyageur

Parking a priximitef et en plein centre ville

Publié le 22 nov. 2019 sur Hotels
Tres bien situer parking 35 $ austrilien pour 24 h à proximiter voir avec hotel à l'arrive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2019 par Ashan , Gestion de l’hôtel
Dear Jeremy, Thank you very much for your feedback. As you have mentioned we try our very best to make it easier for our guests with car parking. We hope you enjoyed staying with us. Hope to see you back again soon. Kind Regards Ashan Abeykoon General Manager
3 sur 5
par un voyageur

LE CHECK OUT TIME À 10 HEURES EST INCONCEVABLE

Publié le 27 août 2019 sur Hotels
HOTEL BIEN PLACE DANS LE CENTRE MAIS DEPART DE LA CHAMBRE A 10 HEURES ! BON RAPPORT QUALITE PRIX
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Ashan, Gestion de l’hôtel
Cher Patrick, Nous espérons que vous avez passé un bon moment à rester avec nous. Merci beaucoup pour votre temps passé dans cet hôtel. Nous espérons vous revoir bientôt. Sincères amitiés Ashan Abeykoon Directeur général
5 sur 5
par un voyageur

Idéalement situé

Publié le 12 oct. 2018 sur Hotels
Nous avons été en 2 temps dans l’hôtel. Les 2 premières nuits de notre séjour puis les 3 dernières. L'accueil est chaleureux, le personnel très sympathique, à l'écoute. L'hôtel est situé à proximité des transports mais nous avons tout fait à pied car en plein centre ville de Melbourne. Pour la première partie du séjour nous avons eu une chambre au 6ème étage, très spacieuse et bien équipée (thé, café, frigo, table, chaise, liseuses à la tête de lit...). Notre seconde partie du séjour, nous a été attribuée une chambre au 2ème étage mais nous avons demandé à changer car il y avait des travaux et le bruit était fort. Nous avons donc eu une chambre de nouveau au 6ème étage mais moins confortable que la première. Chambre plus petite, sans table ni chaise. Il n'y avait pas non plus de liseuse à la tête de lit. Dommage également que les salles de bains ne soient pas dans une pièce à part de la chambre, il y a juste un rideau comme séparation, et plus grandes. Le wifi fonctionne très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2018 par Ashan, Gestion de l’hôtel
Chère Anaïs, Merci beaucoup pour vos commentaires. Nous vous remercions de prendre le temps de nous faire part de vos commentaires. Nous espérons vous revoir bientôt. Sincères amitiés Ashan Abeykoon Directeur général
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
First of all room rate per night should only be $99 as per website. But because of greed due to Taylor Swift’s concert, probably the owner of the hotel decided to increase the rate per night. The fact that it is a low budget hotel. From 15 Feb check in, out on 17 Feb, we paid $598.00 which was not worth it. Now, what’s your say?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Anup, Gestion de l’hôtel
Hi Steven,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Melbourne CBD. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank youKind Regards
2 sur 5
par un voyageur

Mismanaged Hotel

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
Very uncoordinated staff along with poorly maintained electronic devices such as the tv remote not working well, kettle doesnt open to allow refilling of water and shower door was hard to maneuver that required Thor-like strength to open!!! Worst part was waiting for a front desk service that was unmanned to provide help. Another was when I had paid for an extra hour to extend our checkout and was locked out when the hotel key card was disabled earlier than expected!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Anup, Gestion de l’hôtel
Hi Ligaya,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Melbourne CBD. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank youKind Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Anup, Gestion de l’hôtel
hi tanjina,We very much appreciate your lovely comments regarding your stay at the ibis budget Melbourne CBD. We are glad that our staff were helpful to you, and that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back again in the near future.Kind Regards
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Wotif
Pokey, dingy room… felt dirty, felt like a prison cell. Not a nice environment didn’t stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Anup, Gestion de l’hôtel
Hi Helen,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Melbourne CBD. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank youKind Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
交通アクセスはとても良かったです。 窓がなく、外の様子がわからないのが少し不便でした。 エアコンは小さく涼しくなりましたが、大変古いものでした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Anup, Gestion de l’hôtel
Hi Junko,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Melbourne CBD. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank youKind Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Wotif
Great location however the lounge's in the room and general area's were badly stained which gave me the impression of dirty and unkempt everything else was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Anup, Gestion de l’hôtel
Hi Beverly,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Melbourne CBD. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank youKind Regards