Note fondée sur 1 428 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review. We are thrilled we met your expectations for a fantastic stay at Hyatt Regency Miami. We hope to have the pleasure of doing so again on your next visit to the area.Best Regards,Amir Blattner,General Manager,Hyatt Regency Miami
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Amir Blattner General Manager, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure having you as our guest at Hyatt Regency Miami. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel, and your feedback tells us we are meeting our goals. Thank you for taking the time to share your perfect rating. We look forward to hosting you again soon.Best Regards, Amir Blattner General ManagerHyatt Regency Miami
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
Environnement calme et sécuritaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Amir Blattner General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your outstanding review! We are delighted that we exceeded all of your expectations and that you loved your time at our hotel. Thank you again for sharing your experience with others, and we look forward to many more visits to Hyatt Regency Miami. Best Regards, Amir Blattner General ManagerHyatt Regency Miami
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Hyatt Regency Miami and for the excellent rating. We are thrilled to know we exceeded your expectations and you had a great stay. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Best Regards,Amir BlattnerGeneral ManagerHyatt Regency Miami
5 sur 5
par un voyageur de BROSSARD

Publié le 6 nov. 2022 sur Expedia
environnement - près de tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Kobele, We appreciate you sharing your thoughtful feedback with other travelers. We couldn't agree with you more; our convenient location is perfect for exploring all Miami offers! Thank you for choosing Hyatt Regency Miami, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best Regards, Amir Blattner General ManagerHyatt Regency Miami
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2022 sur Expedia
Super emplacement, la suite est spacieuse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Mohamed, we appreciate the time you took to share your comments with other travelers regarding your stay at Hyatt Regency Miami. It is great to read that you were impressed with our central location and your spacious room. Thank you again for choosing us, and we look forward to many more visits from you to Hyatt Regency Miami. Best Regards, Amir Blattner, General Manager, Hyatt Regency Miami
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2022 sur Expedia
Mérite un rafraîchissement, chambres très vieillottes mais super localisation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Sarra, thank you for taking the time to share your comments. We are glad our convenient location worked well for you. However, we apologize for disappointing you with some aspects of your visit. Our standards are high, not only in service but also in maintaining the overall look and feel of our hotel, and we will gladly share your feedback with the appropriate individuals as we plan for the future. We do hope you will consider us again the next time you are in the area. Best Regards, Amir Blattner, General Manager, Hyatt Regency Miami
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 déc. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 17 déc. 2021 sur Hotels
Bel Hotel très bien situé, restaurants à proximité. Personnel serviable et accueillant. Suite panoramique magnifique.Hotel propre, lumineux et spacieux. Seul bémol, le petit déjeuner est très moyen..
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 nov. 2021 sur Hotels