Note fondée sur 1 028 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
´
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2023 par Kelvin, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2023 par Kelvin, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2022 par Kelvin, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
1 sur 5
par un voyageur

Bad experience

Publié le 2 oct. 2022 sur Hotels
The stay went well. Unfortunately, we paid the hotel in cash and the hotel however took the amount of the rooms on our credit card. We have been asking for a refund for 3 months. This situation is not normal, especially since the hotel has recognized an error.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2022 par Kelvin, Gestion de l’hôtel
I am sorry to learn about your experience. Please contact the hotel directly if this has not already been resolved.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2022 sur Expedia
C’était ma deuxième fois que je séjournait à cette hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2022 par Kelvin, Gestion de l’hôtel
Than you for staying with us! I hope your second visit was just as pleasant as the first!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024
Great place to stay, the parking, room service and staff was terrible. Hotel staff was very racists. This hotel is over rated and prices is high. I will not stay at this hotel again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Kelvin, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! We look forward to your next stay with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024
The property was too busy, staff was very rude
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par Kelvin, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I sincerely apologize for the overall experience you've had throughout your stay. I will share your feedback with the team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Kelvin, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! We look forward to your next stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Monica, Gestion de l’hôtel
Thank you, Kerry! We are thrilled to know you had a good experience! We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Warren C., Gestion de l’hôtel
We're thrilled to hear that you had a wonderful stay with us! Thank you for choosing our hotel and sharing your positive experience. We look forward to hosting you again in the future!