Note fondée sur 919 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Levis
Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
price/quality : perfect
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
The fridge didn't work in one suite and the standard room was quite smaller than expected, but staff was friendly, great customer service and communication. They was able to accommodate me.
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
Filthy rooms, sticky bathroom floor, absolutely no way to recirculate or refresh the air within the room. The air consistently felt of the humidity from the shower. The bed was not at all supportive and sunk in multiple places.
par un voyageur
Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Well, first of all I would like to say something about Teja, who checked me in. He was great!
He was courteous, knowledgeable and on point.
He was super great and easy to work with.
Then, there was Ismail...
I really appreciated working with Ismail, he was super customer service ( as was Teja), and the transition from night to morning staff was seamless.
Both Ismail and Teja did a super job and are the kind of staff that you need in front office, customer environment.
5 Stars! *****