Note fondée sur 926 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Bruyant, très mal insonorisé, matelas horrible! Personnel tres courtois est le seul point positif.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Nasrina - GM, Gestion de l’hôtel
Bonjour Mme. Myriam, C’est dommage de lire votre perception de notre hôtel. Nous visons à fournir un endroit propre, confortable et agréable où séjourner, et nous nous excusons sincèrement de ne pas répondre à vos attentes. S’il vous plaît, donnez-nous une autre occasion de mieux vous servir. Nous vous souhaitons une bonne journée. sincèrement,Nasrina
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
L’hôtel aurait besoin d’être rénové
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Nas, Gestion de l’hôtel
Chère Mme. Claudia, Nous vous remercions d’avoir choisi Days Inn by Wyndham Montreal Airport Convention Centre. Merci pour votre suggestion. Nous ferons une mise à jour à la haute direction. Encore une fois, je vous remercie de votre séjour et d’avoir porté ces questions à notre attention. Nous espérons avoir l’occasion de vous accueillir à nouveau à l’avenir.Sinceres salutationsNasrin Ayesha - Directrice générale
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Vraiment nécessaire d’effectuer des rénovations.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Frédérick, Thank you for choosing Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre for your stay on this journey. We appreciate that you have taken the time to rate us and are grateful for the positive rating. We hope your stay was pleasant and you had easy access to everything you needed. We do understand the importance of maintaining a fresh look and feel for our property and undertake periodic renovations/repairs as part of the hotel's routine upkeep. Nonetheless, we value your feedback and will take it into account as we strive to improve our product/service for the betterment of the guest experience. In the meantime, our team works very hard to make sure that everything is disinfected, clean, and functioning properly. We trust that the positives of your visit outweighed any downsides, and we look forward to hosting you again and hope to delight you with an even better stay during your next trip to the area. Thank you for staying with us on this journey. Safe travels!Warm regards,Guest Experience Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Genevieve, Thank you for choosing Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre for your recent stay and for taking the time to rate us. We are delighted you had a positive overall experience at our hotel, as reflected in your rating. We value your feedback and would love to know more about your visit. If there are specific aspects or areas where you feel we can improve to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to share them with us. Your insights are invaluable in helping us enhance our product/service. We look forward to seeing you again soon and hope to provide you with a 5-star experience on your next visit. Safe travels!Warm regards,Guest Experience Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Le personnel est courtois, la chambre est propre, l’établissement est vétuste. L’environnement est déprimant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Nasrina - GM, Gestion de l’hôtel
Bonjour M. Andre, Merci d'avoir pris le temps de partager vos réflexions sur votre expérience récente. Nous vous remercions de vos commentaires et nous vous remercions d'avoir souligné à la fois les points positifs de votre séjour et les domaines où nous pouvons nous améliorer. Alors que nous nous efforçons de fournir un hébergement propre et amical, nous sommes heureux que vous ayez apprécié la salle blanche et notre personnel courtois. Cependant, nous sommes désolés que notre propriété et l'environnement hôtelier n'aient pas répondu à vos attentes.Bien qu'il soit quelque peu décourageant de savoir que nous n'avons pas été en mesure d'assurer votre satisfaction dans tous les aspects, des commentaires comme le vôtre nous sont bénéfiques car ils nous permettent d'identifier les domaines à améliorer et d'améliorer l'expérience globale de nos clients. Nous nous engageons à offrir des expériences exceptionnelles à nos clients et nous vous assurons que nous écouterons vos commentaires et apporterons les changements nécessaires pour donner la priorité au confort et à la satisfaction de nos clients. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau. Merci d’être restée avec nous, Bon voyage !Nasrina - GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Très proche de la route
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Amy, It is great to receive feedback from you regarding your recent stay at Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre, and we are thrilled to know you had a 5-star experience with us. We hope your stay was enjoyable and you had easy access to everything you needed. As you rightly pointed out, located off Highway 40, our hotel is very close to the road. However, we like to think of it as a plus. Our proximity to the highway makes it easier for guests to get to and from the hotel. We look forward to seeing you again soon and hope to share another positive experience with you upon your return. Safe travels!Warm regards,Guest Experience Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Nas, Gestion de l’hôtel
Hello Maryane,We sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help.Thanks again,Nasrina - GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
L'hotel est propre et a prix raisonnable. Le service de stationnement longue durée, et le service de navette nous manque cependant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thank you for choosing to stay at Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre and taking the time to leave us a 5-star review. We are pleased to hear that you appreciated our clean and reasonably priced accommodations and hope your stay was relaxing and you had a good night's sleep at our property. We apologize for any disappointment with the expectation of long-term parking and shuttle services. Unfortunately, our shuttle service has been interrupted since the COVID period, and we have not yet resumed. We regret any inconvenience caused, but we are always happy to reserve a taxi for you if needed. We trust that the positives of your visit outweighed any downsides, and we look forward to seeing you again when you return to Montreal. Have a safe trip, and thank you for staying with us on this journey!Warm regards,Guest Experience Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team