Note fondée sur 963 évaluations de clients

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4,2 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2024 par Front Desk Supervisor, Noemi Nawrocki, Gestion de l’hôtel
Dear Loic,Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We are so glad to hear that your overall stay was a positive one! We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Dear Andreanne,Thank you for choosing the Doubletree by Hilton Pointe-Claire for your recent stay. We appreciate the high score and look forward to your next Montreal travel needs.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2023 par Front Desk Supervisor, Noemi Nawrocki, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for taking the time to share your experience. We are so glad your overall stay was a positive one. We look forward to welcoming you back to our hotel!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2023 sur Expedia
super sejour avec des enfants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. We are glad to read that your overall stay was a positive one. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2023 sur Expedia
Friendly personnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par DoubleTree Pointe-Claire, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. We are glad to read that your overall stay was a positive one. We appreciate the kind words about our staff. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2023 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Dear Claude,Thank you for choosing the Doubletree by Hilton Pointe-Claire for your most recent stay. We truly appreciate the perfect score and hope to greet you in the near future.Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2023 sur Expedia
tout était parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2023 par FOM, Gestion de l’hôtel
Bonjour, Merci pour votre récent séjour et pour votre aimable avis, très apprécié. Merci,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Noemi Nawrocki, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Ginette,Thank you for taking a moment to share your experience. We are glad to read that your overall stay was a good one. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2023 par DoubleTree Pointe-Claire, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. We are glad to read that your overall stay was a positive one. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2023 par Noemi Nawrocki, Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Jenny,Thank you for taking a moment to share your experience. We are glad to read that your overall stay was a positive one. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!