Note fondée sur 926 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par GH, Gestion de l’hôtel
Dear Kucukoglu,We appreciate your kind feedback and are already looking forward to be your host again.Kind regards,Ulrich ZimmermannGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2023 sur Expedia
Tank s for everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2023 par GH, Gestion de l’hôtel
Dear Marc,We appreciate your kind feedback and are already looking forward to welcoming you again.Kind regards,Ulrich ZimmermannGeneral Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par GH, Gestion de l’hôtel
Dear Helle Marie,Thank you very much for you staying in our hotel and for taking the time to review your time with us.We appreciate your feedback and would be grateful on some more information.We hope you had a safe journey and we are looking forward to welcoming you again.Kind regards,Ulrich ZimmermannGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2023 sur Expedia
Pratique et confortable entre l’aéroport et le centre de Munich
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par GH, Gestion de l’hôtel
Dear Remi,We are happy to note that you enjoyed your stay too the fullest and would welcome the opportunity to be your host again.Kind regards,Ulrich ZimmermannGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par GH, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre,We are happy to note that you enjoyed your stay too the fullest and are already looking forward to welcoming you again.Sincerely,Ulrich ZimmermannGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2023 sur Expedia
Propre et professionnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2023 par GH, Gestion de l’hôtel
Dear YvesThank you for sharing your 5* feedback with us and other travelers.We hope we can welcome you for another date and we would be glad to host you again.Kind regards,Ulrich ZimmermannGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Bien mais tres cher

Publié le 10 févr. 2022 sur Hotels
Tres bon hotel.mais 23 € pour une assiette de pâtes tous les plats sont chers. Le petit déjeuner est correct et surprise 38 euros pour un parking! Arrivee a 19:00 et depart a 8:20....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2022 par GH, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. The parking fee is 17,00 EUR per day and per car. You can contact us any time if you have questions about your invoice. We kindly ask for your comprehension that we are obliged to charge for parking, as the parking place is managed by an external company. Also we would like to thank you for your comment regarding the prices of the restaurant. We hope we can welcome your for another date at our hotel and we would be glad to host you again. Kind regards, Ulrich Zimmermann General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2021 par GH, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandra We appreciate your feedback and are looking forward to welcoming you again. Kind regards, Ulrich Zimmermann General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2021 sur Hotels
Très bon hôtel chambre très confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2021 par Henning Busse, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you very much for your super feedback on Hotels.com. We are looking forward to welcome you in our hotel again! All the best, Henning Busse Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2021 sur Hotels
Tres. Bon hotel Prix tres correct Une bouteille d eau serait appréciée en chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2021 par GH, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback with us and other travelers. We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime. Kind regards, Ulrich Zimmermann General Manager