Note fondée sur 968 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2019 sur Expedia
La vue de l'ocean Je n'ai pas apprecie davoir a stationer ma voiture dans un garage, apporter ma valise , traverser la rue de 4 voies.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2019 par Customer Solutions Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback; we hope to see you again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Vacasa Review Team, Gestion de l’hôtel
We appreciate you rating your stay. We hope that you'll give us another opportunity to host you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Nice hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating, Abdoul. We look forward to hosting you again!
1 sur 5
par un voyageur

Filthy!!!

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating, Thomas. Our apologies for anything in the home that fell short. We hope for another opportunity to impress you!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
I saw at 5 bugs, 1 roach and other bugs in the kitchen and bathroom. Also the lockbox is difficult to work. Will not stay here again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for reaching out to us about this issue. We have not received any notification of concerns with pests but will ensure to monitor it. Our door locks are now 10-digit code generated and might be somewhat difficult for older individuals. In this case, our maintenance staff is readily available to assist to make this transition as smooth as possible.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
That it was pet friendly and very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Devan, thank you for staying with us. We appreciate your positive experience and hope to welcome you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Customer service was great. Exterior signs says "no pets" but facility had just as many dogs as people. Lot of dust in room and old furniture in room. Otherwise, a good stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Darrell, thank you for your review. We apologize for any confusion regarding the pet policy. We would like to clarify that this unit is individually owned and not listed as pet-friendly. Regarding the cleanliness and furniture, we appreciate you bringing this to our attention and will work to address any concerns promptly. Thank you for your feedback, and we hope to provide a better experience in the future!
5 sur 5
par un voyageur de Sumter

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Like the fact that it's dog friendly but I didn't that the on site restaurant (The Indigo) did not seat me and my husband and we had to go somewhere else to eat.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Sheila, thank you for your review. We sincerely apologize for the inconvenience you encountered with our on-site restaurant. We understand the importance of a seamless dining experience, and we appreciate you sharing your feedback with us for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back for a worry-free stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your recent stay, Amelia. We eagerly anticipate the opportunity to provide you with an exceptional experience beyond your expectations in the future!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your recent stay, Billy. We look forward to the chance to offer you an outstanding experience that goes above and beyond your expectations in the future!