Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Une bonne option pres de l'aéroport de Nadi, Fidji

Publié le 13 sept. 2023 sur Hotels
Excellent accueil, chambre calme et confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2023 par Reservation Rep, Gestion de l’hôtel
Bula,Thank you so much for taking the time to leave us feedback. We do appreciate your 8 out of 10 rating, hope that you and your family will come visit us in your next planned vacation. From the Management & Staff we wish you a blessed 2023Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2019 par Maca, Gestion de l’hôtel
Bula & Warm greetings Thank you for taking your time to send us your thought. Vinaka
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2019 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

The best "Worst Hotel"

Publié le 7 févr. 2019 sur Hotels
Notation : AAA (A éviter - A éviter - A éviter) Internet gratuit pour UN seul appareil même si vous êtes DEUX ! Et quand vous demandez pour une seconde connexion, on vous dit que vous n'êtes pas le seul client !!! ON NE DONNE PAS CE TYPE DE RÉPONSE A UN CLIENT !!! Délai très long pour se faire livrer les valise en chambre. Chambre très moyenne avec climatisation bruyante. Très long également pour se faire servir au restaurant. Et pour couronner le tout, plus de 15 minutes d'attente pour que la navette arrive ! Elle était au bout du parking et attendait ! En clair, évitez cet hôtel ! Il y en a plein d'autres à proximité de l'aéroport. et ça ne peut pas être pire ! Rating : AAA (Avoid - Avoid - Avoid) Free internet for ONE device even if you are TWO in the room ! And when you ask for a second connection, you are told that you are not the only customer !!! WE DO NOT GIVE THIS TYPE OF ANSWER TO A CLIENT !!! Very long time to deliver the suitcase in room. Only fair or poor room with noisy air conditioning. Very long also to be served at the restaurant. And to top it off, more than 15 minutes waiting for the shuttle to arrive ! Driver was at the end of the parking lot and was waiting ! Clearly, avoid this hotel ! There are plenty of others near the airport. and it can not be worse!
5 sur 5
par un voyageur de Antibes,France

Publié le 30 janv. 2019 sur Expedia
Un hotel super, personnel tres serviable et atentif, tout est fait pour notre confort et pour que notre sejour se passe tres bien. Les "bula" (bonjour) vont me manquer. Je sejournerais de nouveau dans cet hotel..
4 sur 5
par un voyageur de Port Vila

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Reservation Rep, Gestion de l’hôtel
Bula Vinaka, Thanking you very much for your feedback and we are very happy to know that you enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you again. Vinaka and kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
The staff are some of the friendliest people I’ve met.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Reservation Rep, Gestion de l’hôtel
Bula Vinaka,Thanking you very much for your feedback and we are very happy to know that you enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you again. Kind Regards
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
My stay was aweful. The only positive was the airport transfer. Once i checked in, I had to wait 25 minutes for 'keys' because the hotel staff was unable to locate plastic keys that could be coded for my room. The walls were paper thin and i could hear all of the airport traffice. When it rained throughout the night, water leaked into the bathroom, wetting the towels. The shower handle was broken, so I wasn't able to shower anyways.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Reservation Rep, Gestion de l’hôtel
Bula Vinaka,We are very sorry to hear about your uncomfortable stay with us. Thanking you very much for your time for giving us the feedback as it has given an opportunity to look into the shortfalls and looking forward to seeing you again with improved services.Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Really great stay. Extremely friendly staff and beautiful grounds. Highly recommend Tokatoka for families and people taking a quick trip to Nadi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Reservation Rep, Gestion de l’hôtel
Bula Vinaka,Thanking you very much for your feedback and we are very happy to know that you enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you again. Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Reservation Rep, Gestion de l’hôtel
Bula Vinaka,Thanking you very much for your feedback and we are very happy to know that you enjoyed your stay with us.Looking forward to seeing you again.Vinaka and kind Regards