Note fondée sur 921 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
88 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Réservation faite pour 5 personnes avec Expedia mais la réception de l'hotel nous avise que rien n'est offert pour 5 !!! Il nous informe que nous avons fait une erreur de faire affaire avec Expedia au lieu d'avec eux !!! Ils nous recommande de contacter bêtement Expedia!!! Nous devons donc coucher 3 adultes sur 5 dans un lit double !!! OUF!!! De plus les équipements sportifs ne fonctionnent pas ( vélo , tapis roulant , elliptique ... ) Que faire???
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alain, It's unfortunate to hear about the challenges you faced during your recent stay. We strive to ensure your comfort and satisfaction throughout your stay, and we are sorry we fell short in this case. Please note we have rooms classified as "2 Queen Beds" that can sleep five people. We understand this meant you had to sleep three adults in a double bed, and we apologize for any inconvenience caused. For future reference, please select the no. of rooms and guests on the hotel's website and click on the desired room type to view room details, along with comfort and convenience amenities offered. Unfortunately, we are not allowed to alter third-party reservations and can only make changes for reservations made directly with the hotel. We do regret the issue you describe with the fitness equipment. Our team generally does a great job when it comes to maintaining our hotel and its amenities, so it is strange that this happened. We thank you for bringing this matter to our attention, and we have alerted the concerned team to your comments so they can take immediate action to address the issue you have highlighted. Thank you for considering our accommodation for your stay in Nanuet and taking the time to post your review. We appreciate both and sincerely hope you'll give us another chance to serve you better in the future. Safe travels!Best,Sean, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 out of 5 rating, Frédérick - it's greatly appreciated! Your complete satisfaction is our ultimate goal, and we are thrilled that we hit the mark for you. Our team at Hampton Inn Nanuet is committed to making every possible effort to provide you with an exceptional experience each time you choose us. Thank you for staying with us on this journey. It was a pleasure to host you, and we look forward to having you back many more times in the future. Safe travels!Best,Sean, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2022 sur Expedia
Pas trop de choix pour le déjeuner
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2022 sur Expedia
Correct sans plus
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2022 sur Expedia
Nous l’avons pas eu le type de chambre que nous avions réservé, le sommier était brisé, le service était très ordinaire.
2 sur 5
par un voyageur de St.Catharines

Publié le 18 sept. 2019 sur Expedia
Excellent déjeuner. J’ai du dormir avec mon bébé et mon chéri sur le même lit. J’ai passé une mauvaise nuit car on m’a dit qu’on allait me procurer crib.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2018 sur Expedia
Bien situé