Note fondée sur 944 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de los Angeles

Accueil très moyen et non professionnel

Publié le 1 juill. 2016 sur Expedia
Contre : Acceuil-proprete-
Emplacement : Pas de problème majeur
Pas rassurant. Clientèle ouvriere et quelques clients bizarres.
1 sur 5
par un voyageur de Montpellier

un endroit à éviter

Publié le 24 oct. 2015 sur Expedia
Pour : La facilité d'accès
Contre : L'accueil et la propreté
Emplacement : Si l'endroit ne manque pas de restaurants , il n'y a pas contre rien à y faire ; pour cela il faut aller en centre ville
Quand nous sommes arrivés l'accueil n'a pas été sympa du tout mais le plus inquiétant était l'état de la chambre : des miettes partout, donc le ménage pas fait et surtout une invasion de punaises dans la chambre ; celle de mes amis a côté ne valait pas mieux! je suis très surprise qu'Expédia propose de telles chambres à ces clients
4 sur 5
par pascal de france

à recommander

Publié le 14 mai 2015 sur Hotels
bon rapport qualité prix, personnel efficace
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lesley, We appreciate you choosing to stay with us. Please feel free to contact us directly to share any specific feedback you may have from your recent visit. We value the opportunity to improve our services for future guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Douglas,We are glad to hear you had an outstanding experience at our hotel. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Douglas,Thank you for choosing our hotel for your stay! We're thrilled to learn that you had a wonderful experience with us. We aim to consistently provide excellent service and a comfortable stay for all our guests. If you have any additional feedback or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us. We would love to have you as our guest again in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Danielle,We're sorry to hear that your experience at our hotel fell short of your expectations. We would appreciate it if you could reach out to us directly with any specific feedback you have, so we can address your concerns. We value your opinion and hope to have the opportunity to make it right.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
EASY PARKING AND ROOM ACCESIBLE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Reniel,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your feedback. We're glad to hear that you found our parking convenient and that your room was accessible. We strive to provide a seamless experience for our guests, and we appreciate your positive comments. Should you have any other concerns or suggestions, please feel free to reach out to our management team directly. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello X-Zaviouse,Thank you for sharing your positive feedback! We are thrilled to hear that you had a great stay with us. We strive to provide exceptional experiences for all our guests and it's wonderful to know that we succeeded in making your stay enjoyable. We hope to welcome you back in the near future for another wonderful experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
Was very rude,and didn't have my room ready
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lexie, We apologize for any inconvenience you experienced during your stay with us. Our team strives to provide excellent service and we are disappointed to hear about your encounter. We appreciate your feedback and will be addressing it with the appropriate departments. Thank you for bringing this to our attention.