Note fondée sur 877 évaluations de clients

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4,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Excellent rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Johnny, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for being our guest and we are delighted to know you enjoyed your stay. We hope to see you again real soon.Cheers!Cambria Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Johnny, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for being our guest and we are delighted to know you enjoyed your stay.Be sure to come back and visit us again real soon.Cheers!Cambria Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2023 sur Expedia
Everything was perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Johnny, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for being our guest and we are pleased to know how much you enjoyed everything. We look forward to always being your hotel of choice whenever your travels bring you back to the area.Cheers!Cambria Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2019 par Taylor McInerney, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for the excellent review! We hope to see you again soon on your next trip to New Orleans. In the Spirit of Hospitality, Taylor McInerney Assistant General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2019 sur Expedia
Excellente position, tranquillité, décoration très tendance, propreté, confort, tout était au top !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2019 par Taylor McInerney, Gestion de l’hôtel
Dear FuSco, Thank you for the excellent review! We hope to see you again soon on your next trip to New Orleans. In the Spirit of Hospitality, Taylor McInerney Assistant General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Super séjour !

Publié le 8 août 2019 sur Hotels
Excellent hotel. Moderne, personnel très accueillant et vraiment très agréable. Une très belle surprise !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2019 par Taylor McInerney, Gestion de l’hôtel
Dear Paul, Thank you for the excellent review! We hope to see you again on your next trip to New Orleans. In the Spirit of Hospitality, Taylor McInerney Assistant General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
We booked this hotel for mardi gras last minute. The online reviews were amazing so we gave it a try, we were not disappointed at all. The food from the restaurant was amazing, the room was very clean and quiet. We would definitely stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Johnny, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us over Mardi Gras and we are happy to know you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again.Cheers!Cambria New Orleans
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
What I loved most about this property was that it was walkable to the majority of the areas surrounding it. Very close to the French Quarter and bourbon Street.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Johnny, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us and sharing about your experience. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and we look forward to having you back for a future visit real soon.Cheers!Cambria New Orleans
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
We LOVE the Cambria. I realize that Covid changed everything, but we wish you'd go back to daily housekeeping. At the very least, daily fresh towels. When you're paying $300 and up per day, you shouldn't have to request towels and trash pick up.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Johnny, Gestion de l’hôtel
We are delighted to see you enjoyed your stay and we appreciate your feedback. There are certain policies put into that our team on property must follow but with that said, if a guest requests to have towels replenished daily then we do our best to honor the request every time.Cheers!Cambria Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Loved it! Very clean and the staff was very nice and welcoming
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Johnny, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the kind words and we hope to see you again soon.Cheers!Cambria Team