Note fondée sur 852 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2022 sur Expedia
Bien situé pour marcher vers casino et surtout la canal street avec ses charmes et resto intéressant qualité prix , le coteri sur Decatur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2022 par Todd, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis. Vos commentaires nous aident à améliorer le service pour tous.
3 sur 5
par un voyageur de quebec

Publié le 15 mars 2022 sur Expedia
L'emplacement et la sécurité autour de l'hôtel étaient très bien. Toutefois la description dans expédia était erronée et nous a induit en erreur. On disait entretien ménager quotidien et sur le site de l'hôtel il est mentionné que l'entretien ne sera pas quotidien, donc la chambre n'était pas entretenue. La description expedia mentionnait vue sur la ville, nous avions vue sur un mur. Les photos sur expedia où nous avions choisi notre chambre ne correspondait pas du tout avec ce que nous avons eu. De plus,même si ce point n'est pas la faute d'expedia, le personnel était à la limite du désagréable. Somme toute nous considérons qu'Expédia n'a pas rempli son mandat de nous faire avoir ce pour quoi il nous a chargé. C'est la première fois que cela arrive avec Expédia alors cela a diminué notre confiance. Nous continuons de faire affaire avec expedia malgré cette première mais nous serons encore plus attentif à l'avenir à ce que décrit Expédia versus ce que nous aurons à l'hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2022 par Jennifer, Gestion de l’hôtel
Hi, Ginette. We appreciate you sharing a review of your recent stay at our hotel. We apologize that your visit did not meet your expectations and will be sure to share your concerns with our team. Your feedback is very valuable as we strive to improve with each visit. Thank you for staying with us and we hope to get the opportunity to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ttes bon rapport qualité prix

Publié le 24 déc. 2021 sur Hotels
Hotel bien agreable et confort.Nous avions une chambre familiale pour 4 adultes ,spacieuse avec une partie salon.Chambre propre et bien insonorisé.A proximité mais a l'ecart des rues bruyabtes du du french quarter tout est accessible a pied.Le staff de l'hotel est tres gentil et serviable avec la bonhomie des gens d'ici.Une bonne adresse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2021 par Jennifer, Gestion de l’hôtel
Hi, Philippe! We are so happy to hear that you had a wonderful experience at our hotel. Thank you for your great feedback about our clean rooms, convenient location, and friendly staff. We would love to welcome you back soon for another 10-star stay!
4 sur 5
par un voyageur

Beau décor. Secteur tranquille.

Publié le 13 févr. 2020 sur Hotels
Accueil courtois, rapide, chaleureux. Service de voiturier efficace. Chambre propre. Décor recherché. Tourne-disques et disques de vinyle de jazz dans la suite!!! Wow! Petit déjeuner continental très rudimentaire: pâtisseries, pommes, café, thé, 2 variétés de jus. That’s it. Décevant. Belle proximité du French Quarter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par Christine, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review, Sophie. I am glad that you enjoyed your experience here, including the room, the décor, the special touches, breakfast and our location near the French Quarter. We hope to welcome you back again next time you are in NOLA.
4 sur 5
par un voyageur

Confortable

Publié le 28 janv. 2020 sur Hotels
Suite très confortable petit robot adorable Facile d accès
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2020 par Christine, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review, Francine. We appreciate you taking the time to share you experience. We hope to welcome you back the next time you are in NOLA.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2019 sur Expedia
Décoration propreté emplacement de l’hôtel central
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2019 par Christine, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review. I am so glad you enjoyed our hotel and our location. We hope to see you again next time you are in New Orleans.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Rena, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating! We're thrilled to see that you had a wonderful experience during your visit. Your satisfaction is our top priority, and we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for another excellent stay.
3 sur 5
par un voyageur

Ideal location, upkeep needs work

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
The location of this hotel was perfect for our stay! It was trendy, decor wise, and had a bar in the lobby. The elevator reeked of weed though, and the curtains in the room were torn. Just an okay place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Rena, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you appreciated our hotel's convenient location and trendy decor. However, we sincerely apologize for the issues you encountered during your stay, including the odor in the elevator and the condition of the curtains in your room.Please rest assured that we take your comments seriously and have shared them with our team to address these concerns promptly. We strive to provide all of our guests with a comfortable and enjoyable experience, and we regret that we fell short of meeting your expectations on this occasion.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
The hotel is fine but the "valet" parking situation was atrocious. We arrived during a rain storm of deluge proportions. We parked on the street adjacent to the hotel and were told to leave the car there and someone would move it to a lot. No one offered or was available to unload our luggage and bags. Thus we were forced to unload the luggage and bags ourselves and walk to the hotel entrance, We arrived in the lobby totally drenched. At the prices the Mercantile charges (including $48 per night for parking) someone should (a) meet us at our car with a large umbrella, and (b) unload our luggage and deliver it to the lobby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Rena, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with our valet parking service, especially during the rainstorm. Your feedback is incredibly important to us, and we regret that we fell short of providing the level of service you rightfully expected.We understand your frustration and disappointment, and we are actively working to address this issue to ensure that it does not happen again in the future. Please know that your comments have been shared with our team, and we are committed to making the necessary improvements to enhance the overall guest experience.We truly appreciate your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved stay in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Rena, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating! We're glad to hear that you had a satisfactory experience during your stay. If you have any feedback or if there's anything we can assist you with in the future, please feel free to reach out. We hope to welcome you back soon for another great stay!