Note fondée sur 903 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2023 sur Expedia
Perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2023 par Gail S - Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating and review Paulo! We appreciate it.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2023 sur Expedia
You get wat you pay. Poor breakfast. Old furniture in the room.But overal was clean .If u want something a little beat confortabile and fancy , look for something else.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2023 par Gail S - Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you Eduard, for your review and rating! We appreciate it. We are happy to hear that though we are an older hotel with less amenities, you found our hotel to be cleaned to your standards. We are sorry to hear that you did not like the continental breakfast choices. Thank you again for your feedback. We look forward to being of service o you in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2023 par Gail S - Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you Jerome, for your rating! We appreciate it.
4 sur 5
par un voyageur

Road trip en famille

Publié le 25 juill. 2023 sur Hotels
Emplacement facile à trouver chambre spacieux. Petite déjeuner un peu léger
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par Gail S - Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you Virginie, for your review and rating! We appreciate it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2023 sur Expedia
Très propre et tranquille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2023 par Gail S - Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you Denise, for your rating! We appreciate it.
2 sur 5
par un voyageur de Jonquiere

Publié le 2 déc. 2019 sur Expedia
Bon accueil . Chambre mauvais odeur manque de proprete et a besoin de rénovation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2019 par Gail S - Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Guest, thank you for your review and rating! We appreciate it. We are sorry you did not like you room accommodations. We apologise for any inconveniences this my have caused you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2019 sur Expedia
Bon accueil, mais la chambre était humide et sentait mauvais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2019 par Gail S - Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Guest, thank you for your review and rating! We appreciate it! We apologize for the humidity conditions in your room. We are working on a resolution for this issue. Thank you again for your feedback. We hope to be of service to you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2019 sur Expedia
Comme c’est très près de l’autoroute, il est facile de le repérer. Le départ s’en trouve aussi facilité. Le petit déjeuner est quelconque, le café est passable. Nous avions une chambre du côté de la bretelle d’autoroute. Le bruit ne nous a cependant pas trop incommodées. La chambre est petite mais propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Gail S - Director of Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you Guest, for your review and rating! We appreciate it greatly! We a happy the you were satisfied with your accommodations, though the room could have been larger. Thank you again for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2019 sur Expedia
les + : propre, confortable, bien situé, ville universitaire agréable avec du cachet, bons restos, le - : petit déjeûner...aucune protéïnes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2019 par Gail PS - Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We sincerely appreciate it and we look forward to being of service to you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par Gail PS - Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Guest, thank you for your rating. We greatly appreciate it!