Note fondée sur 79 évaluations de clients

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2,9 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Séjour à Newport Beach façon AirB&B

Publié le 27 mars 2019 sur Hotels
Aucun accueil à l arrivé. Les codes d entrée sont donnés via email, donc si vous êtes en voyage sans téléphone... Établissement sale dans les parties communes. Notamment la laverie. Pas de wifi contrairement à la fiche établissement. Pas ou peu de parking, une vraie difficulté de trouver une place. La porte de la douche ne tient pas en position fermée. Le lavabo de notre chambre était bouché. En revanche l appartement est idéalement placé à Newport Beach.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024
This place is not anything like the pictures. Our room was like a cave w one tiny window opening to the street w a slight sliver of ocean in the distance. The front door was broken. Our shower door was broken. Walls are paper thin allowing us to hear everything going on in the next room. No way to get fresh towels. No response from property when I advised of issues. We won’t be back. There are better options out there.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Paper thin walks, could hear next room conversations. Bed was advertised as a king size bed but was a full size… Great location.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2023 sur Expedia
I would give this property 5 stars if the payment/check in process hadn't been so sketchy. When I booked, there was no option to pre-pay, only to pay at the property. Less than 24 hours before my check-in time, I received a message from the owner requesting my email so she could send me the "check-in instructions". I sent my email address, to which she sent a credit card authorization form and asked me to text a photo of my ID to a mobile number. This seemed wildly unprofessional to me as I've been an Expedia member for years and always see their disclaimers all over every correspondence, clearly stating NOT to share your personal information outside of the platform. I responded to the owner with a screenshot of Expedia's warning about sharing personal info/making payments outside of the app and then called customer service. After speaking with two Expedia representatives, the only options that were offered to me were to cancel or proceed with paying the owner outside of the platform. At this point, I had spent over 2 hours on the phone with them and it was after midnight, the day of my flight so I finally gave up, paid the owner and hoped for the best. I still feel extremely uncomfortable about the whole thing. After my credit card was charged, I received a text with the code to enter the property, as well as my unit. As far as the property goes, I loved it. It's right on the beach and very clean with modern updates. Could not have asked for a better location.