Note fondée sur 925 évaluations de clients

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3,9 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marquis, We appreciate you taking the time to rate your experience. We would love to have the opportunity to provide you with an another stay. Please keep us in mind for a future stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
We continuously strive to give our valued guests a wonderful experience and hope to provide you with that on your next stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2019 sur Expedia
Très bon accueil, info touristiques, chambres rénovées et propres.Le déjeuner est offert, mais à compter de 7h30 AM, trop tard pour voyageurs, devrait être 6h00 ou 6h30 maximum
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate the time you have taken to give your feedback on your recent experience, especially with regards to our hotel. We greatly appreciate the time you've taken to rate our hotel and we look forward to your next visit.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2019 sur Expedia
The breakfast buffet is horrible nothing tasted good . There is not enough room to eat or sit . Very loud place too close to the highway .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate that you have taken the time to share your recent experience and find this very distressing. Our primary goal is always to provide our guests with an enjoyable experience. For that reason, we certainly take this very seriously and have forwarded it to management. We appreciate that you've taken the time to leave advice for our future guests.
4 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 8 juill. 2019 sur Expedia
Bien parfait pour ne dormir qu'une nuit. Peu de variété au petit déjeuner, mais c'était quand même mieux que rien!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share. We appreciate your feedback regarding our hotel. It is our ever present goal to provide each guest with the highest level of service; so thank you for your business and for sharing.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2018 sur Hotels
Accueil moyen . Situé Près des chutes du Niagara et d’acces Facile. Propre mais pas de frigo dans les chambres. Petit déjeuner très moyen : Pas assez de places, bruyant et buffet peu varié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
I am very sorry to hear that you experienced such an unusual circumstance and inconvenience during your most recent stay with us, especially that we were not able to address the issue. We would like you to know that guest satisfaction is of extreme importance to us and your feedback has been forwarded to management. We truly thank you again for sharing your feedback and for your valuable business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2018 sur Expedia
Bien reçu et chambres et établissement propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
To see that we were able to provide our guest with such a wonderful experience is the highest compliment we can receive. Thank you so much for sharing!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2018 sur Hotels
C etait notre dernier arret avant le retor au Quebec et ca ete la meilleur place ou j ai dormit...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the incredible rating! We are so glad we were able to provide you with such a wonderful experience and we hope to see you very soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
The property has a Bates motel vibe...online they advertise breakfast and upon arrival they tell you that there is no breakfast. The check-in and check-out staff are rude and barely speak English. This cheap hotel should not be on Expedia.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Maylin, We apologize for any confusion regarding our breakfast offerings. However, we appreciate your feedback regarding the staff and will address your concerns internally. Thank you for bringing this to our attention.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Ive stayed her a few times, very convenient location. I would like to suggest if the front desk knows a guest is checking in to be a bit proactive and turn the heat on in the unit before arrival, upon our arrival it was 60 degrees in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello John,Thank you for choosing to stay at our hotel multiple times and for sharing your feedback. We appreciate your suggestion regarding the temperature in the room upon arrival. We will certainly share this with our team for consideration. We hope this did not greatly impact your overall experience and we look forward to welcoming you back in the future.