Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
81 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2023 sur Expedia
Une des pires hôtel que j’ai pu voir dans ma vie. Insalubre et peu sécuritaire. Je me suis fait quêté de l’argent par un sans abri devant ma porte. J’ai dormi habillée pcq mon lit était plein de taches brunes déguelasses… Nous avions fait 15h de route avant donc nous y avons passé la nuit car très fatiguée mais si non j’aurais quitté les lieux…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Laurie,Know that your voice is of tremendous importance to us and we value your comments about our hotel. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alexandre,We are continuously improving upon our services and accommodations and would like to invite you to stay with us again on your next visit to the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello manon, We appreciate you taking the time to rate your experience. We would love to have the opportunity to provide you with an even superior experience so please come see us again soon!,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2018 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Dirty room

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
We checked out shortly after checking in. The room was dirty and unacceptable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Steve, We appreciate your feedback and regret to hear about your experience. We encourage guests to reach out to our management team to address any concerns during their stay. We hope you give us another opportunity to exceed your expectations in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ryan,We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. Please reach out to us directly to discuss any concerns you may have had during your stay so we can address them appropriately.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Aline, We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. Please feel free to contact us directly to discuss any issues you encountered during your stay. We value your feedback and would like the opportunity to address your concerns.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Devante,We're thrilled to hear you had a fantastic stay with us! If you ever have any feedback to share, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back soon!
2 sur 5
par un voyageur

Didn't say cancel

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
I didn't stay I cancel but was still charged but the manager was very nice about everything and refunded me my money so I didn't experience anything bad just people were hanging around the hotel outside coming up to the door so didn't seem safe for me to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate your feedback and are pleased to hear that the manager addressed your concerns promptly. Please rest assured that the safety and security of our guests is a top priority, and we will continue to monitor and address any disturbances promptly.