Note fondée sur 150 évaluations de clients

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4,0 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Convenient

Publié le 29 août 2019 sur Hotels
Nice and well located hostel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2019 par Marcela Vargas, Gestion de l’hôtel
ok, gracias!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2018 par Marcela Vargas, Gestion de l’hôtel
Gracias
4 sur 5
par Alain

Publié le 30 avr. 2017 sur Hotels
Dommage qu'il n'y ait de l'eau chaude que de 7h à 11h le matin.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mars 2016 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Todo muy bien. Lo único que se iba mucho la luz.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Excelente servicio Bien ubicado Zona segura Práctico para dormir
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
This was a lovely property with attentive and hospitable staff. We had not realized that private parking is not available after 10 pm, but were able to easily find street spots.
2 sur 5
par un voyageur

Liked the hotel. Didn't liked getting ripped off.

Publié le 21 déc. 2023 sur Hotels
Really liked the hotel and staff. Everybody was very nice and helpful. The rooms were clean. We had a problem though of coming back to find a very expensive bottle of mezcal had disappeared. Also, my friend checked out a few hours after I did and wasn't given the deposit back. I inquired as to why and was never answered. I'm planning on many future trips to Oaxaca but it seems unlikely we'll stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2023 par casa dos lunas, Gestion de l’hôtel
Good afternoon, nice to greet you, we appreciate your valuable comment and at the same time clarify, when the cleaning colleagues came in to check, they did not find any bottle (I mentioned that the staff already have several years of work), what they did forget was a thermos and his companion returned and we had it in safekeeping, regarding his deposit on the day of his departure, which was very early, he told the receptionist that the deposit was left as a tip for the cleaning and reception staff, clarifying that a private message was sent to him through the application chat when you asked about this topic, please if this was a misunderstanding let us know, and provide us with your information for your refund.