Note fondée sur 941 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Montral Nord

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Bien placé quartier paisible ,probalement securitaire .J ai aimé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Christopher McLean - General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience. Nous apprécions vos aimables commentaires. Nous espérons vous revoir bientôt!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Excellent réception and service. Very good breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Christopher McLean - General Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning and Thank You!,We have been working hard to update our property to provide the most comfortable and welcoming stay possible for our guests. It means a lot to see our efforts are paying off. Thank you for taking the time to let us know your thoughts. All the best!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Christopher McLean - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to let us know about your impressions. We have been working hard to update the property to ensure even a better experience than before. It is nice to see all the work is being noticed. Hope to see you again soon! All the best!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you once again for your stay with us at the Quality Inn Orleans. We appreciate that you took the time to let us know about your experience. We value your thoughts and hope to see you again soon! All the best!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Mascouche

Publié le 16 oct. 2023 sur Expedia
La chambre propre mais pas d’eau chaude
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2023 sur Expedia
What I didn't like, simple ... The bathroom was dirty, they have Mildew all around the bath tub, under the silicône ! The service was poor, the last day we got only 1 Face cloth, they didn't service us with new Bar soaps, for the Shower ! Will never go back to that place, and I think you should advise the Quality INN Co. cause they don't wear their name properly, it's not a Quality Inn, it's more like a Filthy Inn !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2023 sur Expedia
Tres bon service
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2023 sur Expedia
Adéquat pour une nuit