Note fondée sur 754 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2020 par Lynn, Gestion de l’hôtel
Dear Martine,
Thank you kindly for sharing your 4 star rating,
We are pleased you enjoyed your stay.
Warm regards
Lynn and all the team at Quest Fremantle
par un voyageur
Great place
Publié le 27 avr. 2019 sur HotelsGreat place and location. Staff extremely friendly !! Only sound proof that could be improved
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2019 par Lynn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great rating,
We are delighted you enjoyed your stay,
Safe travels and see you again next time you visit Fremantle
Warm regards
Lynn Stollery
Property Manager
par un voyageur
Publié le 31 mars 2018 sur Hotels
par CELINE
Très bien
Publié le 8 févr. 2017 sur HotelsSéjour très agréable, des chambres/studio bien agencées. Un emplacement idéal pour tout faire à pieds ou par bus et train car situé près de la gare. Personnel très à l'écoute.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Celine
Thank you so much for choosing to stay at Quest Fremantle.
We are most grateful for your patronage, and certainly do appreciate your kind review.
Will be sure to pass onto all staff and management.
Kind regards
Bram Newbold
General Manager
Quest Fremantle
par un voyageur
Publié le 1 mars 2024
Great location, very nice staff, room was clean and in great shape. Would definitely book again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Dhea Yunita , Gestion de l’hôtel
Dear Kenneth, Thank you for sharing your amazing feedback, We are delighted you enjoyed your stay, we look forward to welcoming you back again soon! Warm regards Dhea Yunita Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 23 févr. 2024 sur Wotif
Lovely room and the hotel situated in a good spot. Finding parking was a bit of an issue at first.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Dhea Yunita , Gestion de l’hôtel
Dear Kerri, Thank you for sharing your great feedback,We are delighted you enjoyed your stay, we look forward to welcoming you back again soon!Warm regardsDhea Yunita Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Dhea Yunita , Gestion de l’hôtel
Dear Skye, Thank you for your time for sharing your great feedback on your recent stay, We are delighted you had a great time and we hope to welcome you back to Quest soon! Warm regards All the team at Quest Fremantle
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Great location to explore Fremantle and Perth
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Lynn Stollery - Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for sharing your great feedback, we are delighted you had a wonderful stay and look forward to welcoming you back again soonWarm regardsLynn StolleryHotel General Manager
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Lynn Stollery - Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Yuka,We are delighted you enjoyed your stay!Safe travelsWarm regardsLynn StolleryHotel General Manager
par un voyageur
Freo without a car.
Publié le 17 févr. 2024 sur HotelsGreat location in CBD of Fremantle. No need for a car if doing Rottnest and Fremantle attractions. Train station 5 minutes away.
Staff are pleasant and helpful.
Only criticism is the room could be a little larger.
We enjoyed our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Lynn Stollery - Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Neil,Thank you for sharing your great feedback, we are delighted you had a great time in Fremantle and enjoyed your stay in our lovely Heritage listed property, we do have One bedroom apartments available if you are looking for more space, maybe for next time!All the best and safe travelsLynn StolleryHotel General Manager