Note fondée sur 414 évaluations de clients

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4,3 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Reservations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

tres bien

Publié le 9 mars 2016 sur Hotels
Séjour très bien. Petit déjeuné et restaurant correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2016 par Paul Ellison, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us and our delicious breakfast. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again Kind regards Sheryl Sheryl Gordon Revenue Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Great place to stay and amazing breakfast bed was uncomfortable and sheet had a mark/ stain on it .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Ben Morcombe - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great score, I have raised your issue with the housekeeping manager.
5 sur 5
par un voyageur

Fab Holiday Inn.

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Fabulous, great vibes all round. Nice space, booked premium room and was perfect, quiet, near spa, overlooking car park and grass rather than road. Dinner was great and breakfast not bad and all for £101 (plus £40 quick dinner for 3, child free) Bed was at least a king size and comfortable, not too hard. Bit warm ONLY complaint and once pulled duvet out of cover a bit had that sorted too. Great hot water. For the money was really exceptional value.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Ben Morcombe - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your review, it looks like you had a lovely stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Ben Morcombe - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great score.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Great location. Very quiet and relaxing. The hotel was busy the weekend we booked as a wedding occurred, however it didn’t affect the stay and despite a busy than usual reception area it was still very quiet throughout and all the bookable options were still available. Breakfast was nice, some items missing but restocked halfway though so we didn’t miss out. Very happy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Ben Morcombe - General Manager, Gestion de l’hôtel
I'm so pleased to see that you were happy with your stay and look forward to welcoming you back again another time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Ben Morcombe - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect score.
5 sur 5
par un voyageur

Good HI experience

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Great stay, comfy bed, clean room. The shower wasnt so great but the rest of the hotel and stay was wonderful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Ben Morcombe - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your lovely remarks, it's great to see you had a wonderful stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Ben Morcombe - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving your score, I hope we get the opportunity to make things perfect on your next stay with us.