Note fondée sur 1 165 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Havre aux Maisons

Publié le 13 oct. 2023 sur Expedia
Hotel bien situé au centre ville et très propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Anna, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 star review. We hope to welcome you back to the hotel soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2023 sur Hotels
Excellent hôtel très bien placé Confort et literie exceptionnels À recommander
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2023 par Mark Chang, Gestion de l’hôtel
Dear Sonia,Thank you for your time to complete the survey. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon in the future. Thank you for choosing Loews Philadelphia.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2023 par Lester Balino, Gestion de l’hôtel
Dear Oliver,Thank you for your time to complete the survey. We sincerely apologize that we were not able to exceed your expectation. Our team strive to exceeding every guests experience. Can you please share your experience with us and area we need to improve in order to receive perfect 10 out of 10? Thank you for choosing Loews Philadelphia.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Hôtel luxueux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2023 par Mark Chang, Gestion de l’hôtel
Dear Franck,Thank you for time to complete the survey. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to have you again soon in the future. Thank you for choosing Loews Philadelphia.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2023 par Mark Chang, Gestion de l’hôtel
Dear Marie Francesca,Thank you for your time to complete the survey. We sincerely apologize that we were not able to exceed your expectation. Our team strive to exceeding every guest's experience. Can you please share your experience with us and area we need to improve in order to receive perfect 5 out of 5? Thank you for choosing Loews Philadelphia.
5 sur 5
par un voyageur de Mont-Royal

Publié le 1 mai 2023 sur Expedia
Superbe vue sur l'est.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2023 par Victoria A , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Loew's! We are excited to welcome you again sometime soon! Safe travels and kind regards!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2023 par Mark Chang, Gestion de l’hôtel
Dear Roger,Thank you for your time to complete the survey. We apologize that we were not able to exceed your expectations. We shared your survey with our team to improve our service and able to achieve perfect 10. We hope to have you again soon in the future and promise that will be different. Thank you for choosing Loews Philadelphia.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2023 par Mark Chang, Gestion de l’hôtel
Dear tarik medjek,Thank you for your time to complete the survey. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to have you again soon in the future. Thank you for choosing Loews Philadelphia.
5 sur 5
par un voyageur

Bon service

Publié le 9 juin 2022 sur Hotels
Excellent service, bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2022 par Platini P, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our survey. Your comments will be shared with our entire staff. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations.
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel acceptable.

Publié le 18 janv. 2022 sur Hotels
L’hôtel est correct sans être exceptionnel. Il est situé sur Market Street proche des commerces. Je regrette le manque de services aux clients pendant notre séjour (petit-déjeuner buffet… restaurant… bar…).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2022 par LPH, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay, and we appreciate that you have shared this information so we can continue to improve for our guests.