Note fondée sur 679 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Metro Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tammy, we would like to hear more about your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Metro Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 5 out of Amy we appreciate that ! Have an awesome weekend ahead!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Metro Team , Gestion de l’hôtel
Thanks for the 5 out of 5 Valrie, means alot to us ! Have a great weekend !
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
I had a nice 1 bedroom unit. I had issues with the cable as it kept losing signal but it did seem to work itself out. Also I could not get the windows to open and property management said they couldn't send someone to help which kind of annoyed me since I am an older woman travelling alone. But all in all, it was a good, comfortable place to stay in a good area and I felt safe and relaxed during my trip.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Metro Team , Gestion de l’hôtel
Thanks for the honest feedback heather, we appreciate that !
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
The place was comfortable. The fact that the hotel front desk is only available 9-5:30 was a little inconvenient for any questions you might have.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Team Metro, Gestion de l’hôtel
Hi Phyllis, we are glad your stay was comfortable. We are very sorry for the inconvenience; however, we do have a 24-hour hotline that you can call or text if you have any questions! We hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Clean and safe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Metro Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 5 out of Priscilla ! Have an amazing week
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Metro Team , Gestion de l’hôtel
Thanks for the 5 out of 5 ! We appreciate your feedback and we will see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Surprised this is in Scottsdale

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Overall clean but you have to wait to get an access code before you can even "check-in" to the building and your room even after you have paid. The customer service agent was very helpful but she was the only one so other customers who'd paid were waiting outside the hotel at night for their individual code to get in. also- the rooms are very very cold and you can't adjust the temperature so plan accordingly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Metro Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to leave some feedback ! We appreciate your time and hope you enjoy your week !
4 sur 5
par un voyageur de Oshawa

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
The unit was of average quality but overall everything was fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Metro Team, Gestion de l’hôtel
Thanks Patrick! Have a good week ahead
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Metro Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 10 out of 10 Kelly! We appreciate your feedback ! We hope to see you again soon!