Note fondée sur 875 évaluations de clients

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4,3 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Brandon Howard, Gestion de l’hôtel
Dear Helene, Thank you for taking the time to review our property. We look forward to welcoming you again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Verdun

Publié le 3 mai 2022 sur Expedia
Hôtel bien situé et à côté de mes restaurants habituels Personnel charmant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2022 par Brandon Howard, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis positif sur The Scott Resort & Spa. Notre hôtel est situé dans l’emplacement idéal - à quelques pas des meilleurs bars, restaurants et boutiques sans fin du centre-ville de Scottsdale. Nous espérons que vous reviendrez bientôt.
5 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 14 mars 2020 sur Expedia
Tres belles piscines et tres bel amenagement paysagé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2020 par Brandon Howard, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis!
3 sur 5
par un voyageur de Québec, Canada

Publié le 16 oct. 2018 sur Expedia
L’odeur infecte dans le corridor du bâtiment de notre chambre me rappelait l’odeur d’une vieille couche remplie d’urine. Nous retenions notre souffle pour arriver à notre chambre. Et dans notre chambre l’odeur était légèrement mieux... légèrement!!! Le service de restauration est overpriced et nous avons du faire enlever des charges qui n’étaient pas les nôtres sur la facture de départ!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Beautiful and tranquil, the Scott never fails to impress!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Brandon Howard - General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for the lovely compliment! We're delighted to hear you find The Scott beautiful and tranquil. It's our pleasure to leave a lasting impression.We are looking forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Brandon Howard - General Manager , Gestion de l’hôtel
We are happy to see you enjoyed your visit with us and look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Brandon Howard - General Manager , Gestion de l’hôtel
We are so happy to see that you enjoyed your experience!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
We only stayed one night. Impressions are that obviously the hotel was an older property. Ceiling heights in the hallways are only 7 feet high. The room are decorated nicely. The ground are incredible and we loved the environment and vibe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Brandon Howard - General Manager , Gestion de l’hôtel
We're delighted you enjoyed our hotel's decor, grounds, and overall vibe. While our property has some historical charm, we're glad you appreciated the unique environment. We hope to welcome you back for another delightful stay in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Brandon Howard - General Manager , Gestion de l’hôtel
We are happy to see your enjoyed your experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
I’ve been to this resort, many times for dinner, and hanging out by the pool, but this is the first time I stayed there! It was one thing after another, first, they didn’t have the room available that I booked with the lagoon view, which was way more money, so they put us in a pool view that was very bot private. And then we found out that we were attached to the presidential suite and could hear every single thing that was being said underneath the door. And then at the pool we rented a cabana for $250, there was a wedding, so the pool was filled with kids, and there was only one server, and she forgot multiple things, and our drinks took over an hour! And the cabana didn’t come with side, tables or anything. The food is excellent at the restaurant, and the ambience in the main area is amazing, I will definitely be back for that, but I will not stay here again for the price of the room and what you get it’s not worth it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Brandon Howard - General Manager , Gestion de l’hôtel
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