Note fondée sur 671 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Bordeaux France

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Hôtel très bien situé ; sur la marina. Espace détente; piscine et hamam très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par maria pimentel, Gestion de l’hôtel
Dear Delphine,Thank you for choosing the Hotel Marina Atlântico from the Bensaude Hotels Collection and on behalf of the entire team at the Hotel Marina Atlântico, we would like to thank you for your stay especially for your good comment regarding the location being relaxing and overall very good.We hope to be able to welcome you soon.Best Regards,João Luís CogumbreiroManager
5 sur 5
par un voyageur de LE KREMLIN BICETRE

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
petit-déjeuner d'excellente qualité personnel aimable et serviable bon emplacement accès gratuit à l'espace bien-être beau panorama depuis la chambre vue océan cependant mauvaise insonorisation avec l'extérieur malgré un étage élevé (rue bruyante)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2024 par maria pimentel, Gestion de l’hôtel
Dear Fabien,It makes our day to hear that we were able to provide you a good service. This is the type of experience we strive to create for each guest, and it is wonderful to know that you enjoyed every aspect of your visit especially the breakfast,friendly staff, location, view, and wellness area. After such an experience at the Hotel Marina Atlantico, we all want you to do it again! Anyway, we hope to see you in the future at our hotel. Best Regards, João Luis CogumbreiroManager
3 sur 5
par un voyageur

convenable sans plus

Publié le 18 sept. 2023 sur Hotels
petit déjeuner à revoir café médiocre,peu de fruit de qualité et fromages surtout pour 250 euros la nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2023 par maria pimentel, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic,Were thankful for taking the time to share your feedback with us. We regret that your expectations were not met.Regarding our breakfast, we have a variety of daily fresh local products available to all our guests. We respect your opinion which well consider to continuously improve our services.Anyway we hope to have you back in the future at our hotel.We hope you had the opportunity to try out our new outdoor pool!Best RegardsJoão Luis CogumbreiroManager
3 sur 5
par un voyageur

Hotel bien situé

Publié le 25 août 2023 sur Hotels
Hotel un peu désuet mais bien situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2023 par maria pimentel, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you for taking your time to give feedback about your stay at our hotel and was good location. Your opinion is very important to us that we do everything to continuously improve the quality of our services and establish effective action measures for constant improvement. It’s in our plans for renovations in 2024.Anyway, we hope to see you in the future at our hotel.Best Regards,João Luis CogumbreiroManager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par maria pimentel, Gestion de l’hôtel
Cara Isaura,Muito obrigada por partilhar o seu feedback connosco.Esperamos ter a oportunidade de recebê-la novamente num futuro próximo no nosso Hotel.Melhores Cumprimentos,João Luis CogumbreiroDiretor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2023 sur Expedia
Seconde fois dans cet hôtel. Magnifique emplacement et personnel très agréable. Les services sont excellents. L'hôtel mériterait un petit coup de frais. Mais j'y retournerai avec plaisir !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2023 par maria pimentel, Gestion de l’hôtel
Dear Gautier,It makes our day to hear that we were able to provide you a good service. This is the type of experience we strive to create for each guest, and it is wonderful to know that you enjoyed every aspect of your visit especially the location, staff and the service excellent. Your feedback is greatly appreciated and will inspire our staff to continue to strive towards outstanding customer service.It’s in our plans for renovations in 2024.After such an experience at the Hotel Marina Atlantico, we all want you to do it again!We look forward to welcoming you back to our hotel.Best Regards,João Luis CogumbreiroManager
1 sur 5
par un voyageur

4 étoiles ???

Publié le 8 sept. 2022 sur Hotels
Viel hotel, très daté. Belle piscine en terme de taille mais très laide en aspect. Aucune déco, nous donne juste l impression d être dans le parking qu'elle jouxte. Salle de sport de belle taille mais également laide et ne semble pas très propre. Summum, le petit déjeuner, avec un choix chaud très restreint et répétitif. Sinon l hôtel est bien placé pour qe balader en ville. Nous arrivions du Terra Nostra de Furnas, même groupe, mais un VRAI 4 étoiles lui.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2022 par maria pimentel, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We regret that your expectations were not met.However, we will constructively take your criticisms into account to continually improve our services.We hope to have you back in the future for a better experience.Best Regards,João Luis CogumbreiroManager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2022 sur Expedia
Personnel très agréable et réactif. Propreté parfaite. Une machine à café dans les chambre pourrait être un plus. Mais rien à redire. Génial
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2022 par maria pimentel, Gestion de l’hôtel
Dear Gautier, Thank you for taking your time to give feedback about your stay at our hotel being good. Regarding the coffee machine, we have it in the executive rooms, it could be a new opportunity for you for your next stay. Thank you so much for sharing your feedback with us. We hope to have the opportunity to welcome you again soon. After such an experience at the Hotel Marina Atlantico, we all want you to do it again! Best Regards, João Luis Cogumbreiro Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2022 sur Expedia
Accueil et service excellent Localisation optimale
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2022 par João Luís Cogumbreiro Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Richard, Thank you for taking your time to give feedback about your stay at our hotel. We are glad that you liked our services and location. We hope to see you in the future at our hotel. Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2021 sur Hotels
Très bon hôtel bien situé