Note fondée sur 895 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
Super Hotel. Friendly employes. Next time I will only stay on the resort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Francis,We would like to thank you for chose Dreams Sapphire Resort & Spa and for taking the time to share your comments on Expedia.We hope to welcome you back at Dreams Sapphire, your home at the Mexican Caribbean.Alexis Gonzalez
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2023 sur Expedia
My girlfriend and I stayed at the Dreams Sapphire Hotel for 6 nights and absolutely loved it! Couple positive points: - The food was really good. We ate at the buffet only in the morning. We loved the fact that there was a open grill for lunch around the pool. For supper, the restaurant were really nice. - The entertainment team is really the best honestly. A lot of activities are organized around the resort for everyone! - The evening shows are really good and there is a lot a variety. Improvement point: - During our week at the hotel, we felt that there was a lot of wedding (3 in one week). The problem is that those wedding celebrations directly impacts the well being of the other people. For example, 1/3 of the chairs at the pool were removed without notice in the middle of the day to prepare the place for a wedding party. We came back from lunch and our stuff was moved. Furthermore, the party was in the background of an aquatic show in the pool in the evening. We were hearing the loud party music in the background of the show. Maybe if there were specific areas of the resort that don't impact the other people that weddings could use for celebrations it would be nice for the quality of the other people's staying.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2023 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your visit and comments shared on Expedia.We are so glad to hear that you enjoyed the food, buffet, entertainment, and shows. We will share your review with the Operations Committee to let them know your thoughts.We really hope to welcome you back in the near future.Warmest regards,Olivia Rodríguez
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2023 par Coordinadora de Redes Sociales, Gestion de l’hôtel
Estimado Huésped,Muchas gracias por su valoración de 10 sobre su estancia en Dreams Sapphire Resort & Spa.Esperamos tenerle de vuelta en un futuro no lejano.Saludos cordiales,Olivia Rodríguez
5 sur 5
par un voyageur de St-Lambert

Publié le 6 mars 2023 sur Expedia
Le service de concierge est vraiment dédié. Le resort pourrait faire un peu plus d'effort pour le recyclage. À part ça, nous avons adoré notre séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Cher invité,Merci beaucoup pour votre visite au Dreams Sapphire Resort & Spa et pour votre classement 5 étoiles.Nous partagerons vos commentaires avec notre comité des opérations.Nous espérons vous revoir dans un proche avenir.Avec respect,Michel Calvario
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2023 sur Expedia
Un hôtel qualitatif avec un personnel très professionnel et fort sympathique! Néanmoins, dommage qu’en ayant payer 300€ pour un surclassement, le jacuzzi ne fonctionnait pas…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2023 par E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Cher invité,Merci beaucoup pour votre visite au Dreams Sapphire Resort & Spa, nous espérons vous revoir bientôt chez vous.Avec nos meilleures salutations,Michel Calvario
5 sur 5
par un voyageur

Excellent séjour

Publié le 20 janv. 2023 sur Hotels
Le séjour s est très bien passé Bon rapport qualité prix la nourriture était très bonne Du crabe des crevettes et des grillades
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2023 par E-concierge, Gestion de l’hôtel
Cher invité,Nous vous remercions beaucoup pour votre visite au Dreams Sapphire Resort & Spa et pour votre aimable commentaire sur Expedia à propos de votre dernier séjour avec nous.Vos commentaires nous sont très précieux, nous les partagerons donc avec notre comité des opérations.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt !Avec nos meilleures salutations,Michel Calvario
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2022 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2022 par Ivan Morales, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you very much for your visit and rating. We hope to welcome you back in the near future. Warmest regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2021 sur Hotels
hotel parfait et surtout magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2021 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you very much for your visit and comments. We hope to have the opportunity to welcome you back soon. Warmest regards, Olivia Rodríguez
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your feedback shared with us here at Expedia. Your great appreciattion will be share to our managment team, and we would be so pleased to welcome you again and offer you a new memorable experience.Once again thanks for your kind overview, we look forward to receive you back again with us.Sincerely,Mariana Espinosa
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024
Need some updates and all inclusive should be just what it means, not all these little extras
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Social Media Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you to visit our resort and for sharing your comments on Expedia.Your feedback help us to know our highs and downs. We will share your them with the Operations Committee in order to improve our services.We hope to have the honor to welcoming you back and regain your confidence.Alexis Gonzalez