Note fondée sur 66 évaluations de clients

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4,2 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par DoubleTree by Hilton Qingdao - Jimo, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at DoubleTree by Hilton Qingdao - Jimo. We hope you will stay with us again next time you visit Jimo. Hope your work goes well.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par DoubleTree by Hilton Qingdao - Jimo, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at DoubleTree by Hilton Qingdao - Jimo. We hope you will stay with us again next time you visit Jimo. Hope your work goes well.
5 sur 5
par un voyageur

Fun place to visit

Publié le 28 mai 2021 sur Hotels
Staying in Jimo was not on our itinerary but it was well worth the stay. The area Double Tree is located in is close to the railway station and a few small malls.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par DoubleTree by Hilton Qingdao - Jimo, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at DoubleTree by Hilton Qingdao - Jimo. We hope you will stay with us again next time you visit Jimo. Hope your work goes well.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 nov. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 nov. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 nov. 2019 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 nov. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Köln

Publié le 3 oct. 2019 sur Expedia
In der der Bar spielen die Service Leute lieber mit dem Handy anstatt die Gäste zu bedienen. Das geht garnicht!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying here at the Doubletree by Hilton Qingdao Jimo.This is not typical of our hotel and staff, and we have addressed the issues you mentioned. We try to make each guest experience a great one at DoubleTree by Hilton Qingdao Jimo and your satisfaction is important to us. Thank you again for your feedback, and we hope you’ll give us another opportunity soon to make your stay the best it can be.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Poor maintenance of safe deposit box

Publié le 17 août 2019 sur Hotels
We stayed in this hotel for 4 nights for our 9 days trip to Shantung, first 3 nights after arriving Qingdao and last night before departing Qingdao, the location of the hotel is near to airport but too far from city centre, overall services were up to expectation but hotel need to improve their safe deposit box's maintenance, on both occasions of checking in, we found the safe deposit box in the room could not be used, and the hotel staffs tried to convince us to keep our valuables at the reception area, after we insisted to use the deposit box in the room, they took a long time to send someone to rectify it, we felt disappointed on arrivals after travelling long journeys .