Ratings based on 984 Guest Reviews

Hear it directly from our travellers
4.2 out of 5
4.3 Room cleanliness
4.3 Service & staff
4.2 Room comfort
4.2 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
3 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 17, 2024 on Expedia
The room was very dark. The vending machines on both floors did not work.
Comment from Hotel Management
Mar. 19, 2024 by Gabrielle- Operation Supervisor, Hotel Management
Hi M. Stephan,Thank you to comment your last stay with us. We just had fix the problem with the vending machines.Regards,
4 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 14, 2024 on Expedia
Not a good feeling to ask at check in a 200$ deposit.
Comment from Hotel Management
Mar. 15, 2024 by Gabrielle- Operation Supervisor, Hotel Management
Hi M. Benjamin,Please note that normally the security deposit by credit card is 100. This is a common practice in self-respecting hotel establishments. For people who do not have a credit card, we do ask for a 200 security deposit, but this is released upon departure if there is no damage.
5 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 12, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Apr. 2, 2024 by Gabrielle- Operation Supervisor, Hotel Management
Hi M. Siham,Thank you for taking the time to comment your last stay at our hotel. We're happy to see that you like your stay with us.Regards,
5 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 8, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Mar. 9, 2024 by Gabrielle- Superviseure des opérations, Hotel Management
Monsieur Mathieu, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre note d’appréciation, nous sommes heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour. Au plaisir de vous accueillir à nouveau
5 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 7, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Mar. 9, 2024 by Gabrielle- Superviseure des opérations, Hotel Management
Monsieur Martin, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre note d’appréciation, nous sommes heureux de constater que vous avez apprécié votre séjour. Au plaisir de vous accueillir à nouveau
5 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 7, 2024 on Expedia
The hotel is very trendy and clean. Great location close to restaurants.
Comment from Hotel Management
Mar. 8, 2024 by Gabrielle- Operation Supervisor, Hotel Management
Hi M. Rob,We are more than happy to see that you like our hotel and that you noticed the cleanliness of our facilities.Hope to have the chance to welcome you again.Regards,
1 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 6, 2024 on Hotels
J’ai demandé à être réveillé à une heure précise et cela n’a pas été fait Même en mentionnant que cela était primordial pour nous Donc nous avons manqué notre vol
Comment from Hotel Management
Mar. 9, 2024 by Gabrielle- Superviseure des opérations, Hotel Management
Bonjour Madame Lessard,Nous sommes très surpris de vous lire et sommes sincèrement désolé pour cette nouvelle. Nous n'avons jamais été avisé de ceci. Veuillez appeler a l'hôtel et demander Gabrielle.
5 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 25, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Mar. 20, 2024 by Gabrielle- Superviseure des opérations, Hotel Management
Monsieur Dany, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre note d’appréciation, nous sommes heureux de constater que vous avez apprécié votre séjour. Au plaisir de vous accueillir à nouveau
5 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 23, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 23, 2024 by Gabrielle- Superviseure des opérations, Hotel Management
Monsieur Guillaume,Nous sommes heureux de constater que vous avez aimé votre dernier séjour au Grand Times de l'aéroport.Au plaisir,
4 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 22, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Mar. 20, 2024 by Gabrielle- Superviseure des opérations, Hotel Management
Monsieur Juan, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre note d’appréciation, nous sommes heureux de constater que vous avez apprécié votre séjour. Au plaisir de vous accueillir à nouveau