Ratings based on 936 Guest Reviews

Hear it directly from our travellers
4.6 out of 5
4.8 Room cleanliness
4.7 Service & staff
4.7 Room comfort
4.7 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
3 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 10, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Apr. 2, 2024 by Jade, Hotel Management
Bonjour Magda,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre avis favorable suite à votre dernier séjour. Nous sommes heureux de constater que vous avez apprécié votre expérience. Soyez assuré que nous avons pris bonne note de vos points et que nous travaillons quotidiennement à offrir la meilleure expérience hôtelière qu'il soit dans la région. En espérant avoir le privilège de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche, veuillez accepter nos meilleures salutations,
3 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 10, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Mar. 11, 2024 by Maya, Hotel Management
We would like to thank you for sharing your impressions of your most recent stay with us. We're sorry to hear that your most recent stay did not quite live up to your expectations. Hoping to have the privilege of welcoming you again, please accept our most sincere greetings,
5 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 8, 2024 on Expedia
Great
Comment from Hotel Management
Mar. 8, 2024 by YQBBP, Hotel Management
Thank you! Hoping to have the privilege to welcome you again!
5 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 7, 2024 on Hotels
Everything was perfect, the staff is so lovely !
Comment from Hotel Management
Mar. 8, 2024 by Jade, Hotel Management
Bonjour Lynthia,We would like to thank you for having taken the time to share with us your favorable opinion following your last stay. We are glad to see that you enjoyed the experience.You can also rest assured that your good words will be shared to the members of our team. They will certainly serve as encouragement to pursue our mission of excellence.Hoping to have the privilege of welcoming you again in the near future, please accept our best regards,
5 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 7, 2024 on Expedia
Nice stay and close to all quebec city activities.
Comment from Hotel Management
Mar. 7, 2024 by Jade, Hotel Management
Boinjour Dzovag,We would like to thank you for having taken the time to share with us your favorable opinion following your last stay. We are glad to see that you enjoyed the experience.You can also rest assured that your good words will be shared to the members of our team. They will certainly serve as encouragement to pursue our mission of excellence.Hoping to have the privilege of welcoming you again in the near future, please accept our best regards,
5 out of 5
by A traveller from Saint-Basile-le-Grand

Posted Mar. 7, 2024 on Expedia
Very friendly staff and the room was impecable
Comment from Hotel Management
Mar. 7, 2024 by Jade, Hotel Management
Bonjour Simon-Pierre,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre avis favorable suite à votre dernier séjour. Nous sommes heureux de constater que vous avez apprécié votre expérience.Soyez assuré que nous avons pris bonne note de vos points et que nous travaillons quotidiennement à offrir la meilleure expérience hôtelière qu'il soit dans la région.En espérant avoir le privilège de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche, veuillez accepter nos meilleures salutations,
4 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 6, 2024 on Expedia
Clean rooms but breakfast area is so small
Comment from Hotel Management
Mar. 7, 2024 by Jade, Hotel Management
Bonjour Reham,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre avis favorable suite à votre dernier séjour. Nous sommes heureux de constater que vous avez apprécié votre expérience.Soyez assuré que nous avons pris bonne note de vos points et que nous travaillons quotidiennement à offrir la meilleure expérience hôtelière qu'il soit dans la région.En espérant avoir le privilège de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche, veuillez accepter nos meilleures salutations,
4 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 5, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Mar. 7, 2024 by Jade, Hotel Management
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre avis favorable suite à votre dernier séjour. Nous sommes heureux de constater que vous avez apprécié votre expérience.Soyez assuré que nous avons pris bonne note de vos points et que nous travaillons quotidiennement à offrir la meilleure expérience hôtelière qu'il soit dans la région.En espérant avoir le privilège de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche, veuillez accepter nos meilleures salutations,
5 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 3, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Mar. 7, 2024 by Jade, Hotel Management
Bonjour Francoise,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre avis favorable suite à votre dernier séjour. Nous sommes heureux de constater que vous avez apprécié votre expérience.Soyez assuré que nous avons pris bonne note de vos points et que nous travaillons quotidiennement à offrir la meilleure expérience hôtelière qu'il soit dans la région.En espérant avoir le privilège de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche, veuillez accepter nos meilleures salutations,
5 out of 5
by A traveller

Excellent

Posted Mar. 2, 2024 on Hotels
Très propre et confortable
Comment from Hotel Management
Mar. 3, 2024 by Jade, Hotel Management
Bonjour Marie-Christine,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre avis favorable suite à votre dernier séjour. Nous sommes heureux de constater que vous avez apprécié votre expérience.Soyez assuré que nous avons pris bonne note de vos points et que nous travaillons quotidiennement à offrir la meilleure expérience hôtelière qu'il soit dans la région.En espérant avoir le privilège de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche, veuillez accepter nos meilleures salutations,