Note fondée sur 638 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Noise noise noise and cold

Publié le 23 avr. 2023 sur Hotels
I was there on a business trip They do not tell you that 5 meter from your room they are constructing a new building ans starts work at....6 am !!!! There was no heating system in my room Friendly staff however and good breakfast the location is good too
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par Lorena Suarez, Gestion de l’hôtel
Dear GuestGreetings from Hotel Le ParcThanks for your review, thanks for take your time to respondeAbout the new building, they begin early, we appreciate your comprehension on that. The new building will be on October 2023. We hope that you trip brings you back to Quito and have the opportunity to welcome again, we will be very excited if that happen. You will feel a new experienceThanks for mention our breakfast and location, Have a great weekBest RegardsLorena SuárezSales & Marketing Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bien.

Publié le 4 août 2021 sur Hotels
Bel hôtel confortable, suite très agréable avec baignoire dans la chambre et très belle salle de douche. Le personnel est très agréable. Je n'ai pas pris le petit-déjeuner à 17 $.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2021 par Quality Assurance Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Benjamin, Thank you for your review and for sharing your recent experience with us. I am glad to know that you enjoyed your stay and our staff service. It was a pleasure having you at the hotel and I hope this won’t be the last time. Kind Regards, Tatiana Andrade Quality Assurance Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2019 sur Expedia
Excellent petit déjeuner Literie très confortable Chambre spacieuse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2019 par Vicky, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por sus comentarios! Realmente fue un gusto recibirlo en nuestro hotel y estaremos pendientes a sus próximas visitas.
5 sur 5
par Philippe de Lyon

Ph@Quito

Publié le 13 nov. 2014 sur Hotels
Hotel reciente y de buen confort
3 sur 5
par un voyageur

room to improve

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
the staff was good, service was good, food on breakfast was good, there wasn't hot water in the shower, the room was a bit cold
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Quality Assurance Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hernan, Thank you for taking the time to let us know how your recent experience was. I am sorry to see that we didn't meet your expectations and that you experienced problems during your stay at Le Parc Hotel. We appreciate your feedback because it helps us improve our services and to adjust our operation where is required. I apologize on behalf of all of Le Parc staff for your bad experience. It was a pleasure having you at the hotel and we will be delighted to be your host on your next visit to Quito.Best Regards,Tatiana AndradeQuality Assurance Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Nice hotel in a newer area of the city. Comfortable bed. Big room. Only issue was no heat but they did give us an electric heater so it was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Quality Assurance Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Aleks, Thank you for your review and for sharing your recent experience with us. I am glad to know that you enjoyed your stay and the overall experience. We were delighted to be your host during your visit to Quito. It will be a pleasure having you again as our guest.Kind Regards,Tatiana AndradeQuality Assurance Manager
5 sur 5
par un voyageur

Overall positive experience at Le Parc

Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
The staff were very friendly and easy to work with, very accommodating, lovely rooms. They were doing renovations while we were there and we smelled paint fumes and heard jackhammering at 7:00am - that wasn't as positive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Quality Assurance Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ashley, Thank you very much for leaving us your comments about your recent stay. We are pleased to know that you enjoyed the service of our Le Parc staff.We regret the inconvenience caused by the remodeling work.We will be happy to have you again as our guest.Kind regards, Tatiana Andrade Quality Assurance Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Quality Assurance Manager, Gestion de l’hôtel
Estimada Srta. Ana María, Agradecemos el tiempo que ha tomado para dejarnos una puntuación sobre su reciente visita a Le Parc Hotel. Siempre será un gusto ser su hotel anfitrión y poder brindarle el servicio de calidad que nos caracteriza. Atentamente, Tatiana AndradeCoordinadora de Calidad
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Quality Assurance Manager, Gestion de l’hôtel
Estimado Sr. Francisco, Agradecemos el tiempo que ha tomado para dejarnos una puntuación. Nos complace saber que disfrutó en su gran mayoria de Le Parc Hotel. Esperamos poder tenerlo nuevamente con nosotros y brindarle el servicio de calidad que nos caracteriza para así llegar a 5 estrellas. Saludos cordiales, Tatiana AndradeCoordinadora de Calidad
4 sur 5
par un voyageur de Silverdale

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Quality Assurance Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mohkku, Thank you for leaving us a rating about your recent stay at Le Parc Hotel. We are pleased to know that you enjoyed Le Parc Hotel.It will always be a pleasure to be your host hotel in Quito. Best regards, Tatiana AndradeQuality Assurance Manager