Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 17 juill. 2019 sur Hotels
Bon accueil, chambre spacieuse mais petit-déjeuner absolument à revoir !
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Nice hotel on the way to the south

Publié le 30 avr. 2017 sur Hotels
Very collaborative staff (our reservation did not come through instantly via Hotels.com, they made everything to keep us a room), spacious and comfortable rooms, good breakfast !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Wonderful peaceful. Spotless
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Daisy M, Gestion de l’hôtel
We appreciate you emphasizing how clean and fresh our Hampton Inn is. Prior to you hitting the road once more, we hope you had your eight hours of sleep! We are also grateful that you acknowledged our amiable and diligent employees. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
It was a last minute decision to stay here, but glad we did. The front desk person was very friendly and helpful. It was clean, quiet, comfortable bed and plenty towels in the bathroom. We will stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Daisy M, Gestion de l’hôtel
I want to start by sincerely thanking you for taking the time to write a review of your visit to our hotel. We greatly appreciate the input we receive from our visitors since it enables us to identify our strengths and areas for development. Hearing that our personnel left an impression on you makes me very glad. At the Hampton Inn and Suites in Red Bluff, we have an absolutely fantastic staff. We adore our guests and we adore what we do! I want to thank you once again for the fantastic review and I hope to see you soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Daisy M, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to rate your experience during your stay with us. We hope to have you visit us once more soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Daisy M, Gestion de l’hôtel
We greatly appreciate your effort in evaluating our property. We are here because of you, thus your opinions are very important to us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Daisy M, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to rate your experience during your stay with us. Our team is pleasant and compassionate, who work hard to ensure that each and every visitor has a relaxing and enjoyable stay. We loved having you here, and we hope to have you visit us once more soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Nice room. Good cookies. Great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Daisy M, Gestion de l’hôtel
We look forward to seeing you again soon, as we will be here to greet you with open arms and your fav warm cookies!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Daisy M, Gestion de l’hôtel
We greatly appreciate your effort in evaluating our property. We are here because of you, thus your opinions are very important to us!