Note fondée sur 832 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024
Comfortable, clean and all around great!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Nice place!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ok, more like 2 star

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
They were always out of something for breakfast. Never received room cleaning, although requested as such.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
On behalf of everyone here at The Country Inn and Suites in Red Wing, I apologize for any inconvenience we have caused you. I will be sharing your feedback with my staff, and we can only do our best to grow from this experience moving forward. Hopefully we can have the chance to do right by you and everyone else in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Albert Lea

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
No one was at front desk to check us in. We waited several minutes before being helped. Just very outdated and old.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
On behalf of all of us here at the Country Inn and Suites, I apologize for your negative experience, I will share your feedback with my staff and we can hope that we grow from this experience and can serve you and others better in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
good service, clean and safe.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia