Note fondée sur 942 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de GUIDEL

Publié le 29 sept. 2022 sur Expedia
Je n'ai rien apprécié. Les extérieurs au chambre sont sales et non nettoyés ( poubelles à même le sol). Nous avons changé une fois de chambre avec toujours le même ressenti: draps froisés, tache de gras sur la table de nuit que j'ai du nettoyé, lavabo non nettoyé, papier toilette dans la cuvette...avec l'équipement minimaliste de Motel 6. Attention au bruit de la highway selon la disposition de votre chambre. Bref, je vous recommande un autre hôtel sur Redding
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Benoit,Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour avec nous. Nous tenons à nous excuser pour tout inconvénient que vous avez rencontré en tant qu'invité. Nous nous tenons à un niveau élevé et prévoyons d'accorder à cette question l'attention qu'elle mérite.Ce sont des clients appréciés comme vous qui nous poussent toujours à être meilleurs, et nous apprécions que vous portiez cela à notre attention.Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Bruyant et pas de frigo

Publié le 16 août 2019 sur Hotels
bruyant. Surtout quand vous tombez avec des animaux domestique dans la chambre à côté. Nous n avions pas noté L absence de frigo
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Room had a very strong dirty smell. Unhoused people within the premises sitting on the parking lot smoking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ramiro,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Disappointed

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Motel6 sure seams to have gone down in quality and cleanliness. People at the desk were friendly. We we’re surrounded by pot smokers and could smell the drugs outside our room, freaky people always wondering around the parking lot, felt uncomfortable leaving my vehicle parked out there all was good nothing happened during the night. Did notice the place seamed to be rotting away lots of dry rot around the structure in the pool area, pool was not clean lots of stuff at the bottom of the pool glad I wasn’t hopping for a swim. In all will not be booking motel6 in the future….
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tammie,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
People are very friendly and nice and kind.. I was having a bad day ! Ones I got to front desk!! Everything changed..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is greatly appreciated! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is greatly appreciated! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Room smells cigarettes… I got really sick from that! Allergies! People room upstairs noises! I had to leave at 2 am had no other room to transfer! Messed my night! I could not find st this time another hotel to go! And!!! I had to sleep in my car! It was not pleasant!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us your feedback. It is greatly appreicatied. I apologize for failing to excede your expectations and I hope you will give us another chance in the future to offer you satisfactory accomodations.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
On behalf of our motel, I would like to apologize for failing to excede your expectations. I hope you will give us another chance in the future to better accomodate you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is greatly appreciated! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon.